• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Hmmm jag tror Daniel har 19 eller 20. Inte säker??? Hade t.om för mig han hade 21, haha men det måste ju vara fel då

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

jag ska ta mackor, gårdagens köttbullar o prinskorvar och så en flaska ramlösa skogshallon och så ska vi gå ut och äta Sedan köpa lördagsgodis, hihi... (de har tjatat sen de vaknade )

Hhahahaha på tal om roliga saker pojkar säger om sina snoppar. Ivan får inte sitta o pilla sig i blöjan här i soffan, vi säger alltid till att han kan pilla på snoppen nånannanstans, inte bland andra (är ett jä..la pillande).

Nu när de satt o kollade tv så sgäer han så här.

Sötisen, hihihihihihihihi

Mamma, får jag pilla på min smopp nu i soffan, snälla...

*asg*
    (han säger smopp INTE snopp

helt oskyldigt lixom, han vill ju bara pilla men grejen är den att blöjbarn luktar ju lixom kiss så fort de kissat, de är ju oundvikligt, så då sittar han m kissstinkande händer sen och pillar på soffkuddar och filtar och annat och jag VÄGRAR.

annars hade han gärna fått pilla dagarna i ända *asg*

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-16 23:20:38 följande:

Anettankan du inte försöka komma imorgon förresten... vore superkul att träffas du har ju inte kunnat tidigare men nu kanske...
    Hej är inne en stund för att rymma från trädgårdsarbetet

Önskar att jag kunnat men jag hade ju helt glömt att Svärfar fyller år... Fick en påminnelse igår då jag även fick en fråga om jag hade handlat present.... OOOpps men men...

Så jävla tråkigt. Jag hade tyckt att det vore kul att träffa er.

Ska in i duschen snart och sen sticka iväg för att handla något till svärisen...
  • Anja 19 juli 2008

Hmmm jaha men nu har jag mätt daniels ring inuti och den är 21 mm på insidan, alltså diametern... men det är kanske inte det som är storleken? Jag hade ju för mig att han hade storlek 21.

Hmm...

Han har nämligen helt normalstora händer tycker jag.

Han är ju visserligen arbetare *asg* så hans händer är väl lite kraftigare än normalt pga det??? Ingen aning men ringen ser ut som en helt normalstor mansring

• Anja 19 juli 2008

Nej minsann, nu ska jag gå och tvätta av ansiktet m mina underbara produkter och gå ut i det härliga vädret med mina, nu ganska tjatiga, barn så att de får leka av sig, köpa lördagsgodis och ha lite picknick i det gröna.

Ser verkligen fram emot kvällen...

Fröken Planera, glöm nu inte min systers present som blev kvar i din bil

hihi

kramis

Anja

• Anja 19 juli 2008

Anettan

f.....n va trist! Grrrrrrrr... Typiskt sånt där

Men om ni inte blir där så länge så kunde du ju komma lite senare?? Eller nåt?

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-17 12:11:09 följande:

Anettanf.....n va trist! Grrrrrrrr... Typiskt sånt där Men om ni inte blir där så länge så kunde du ju komma lite senare?? Eller nåt?
    Vet bara att vi ska vara där kl 1730...

Men iofs jag e ju sjukskriven, och har alltid ivärlden nästan nästa vecka... Fast det hade varit himla kul och träffas så här...

Ska kolla upp det... Fast då äter jag iofs inget... Då vi äter där om ni nu skull elaga mat...

Ni kan inboxa ett mobilnr om utifall att...

Verkar inte som att det går men man vet aldrig...
  • Anja 19 juli 2008

har inboxat dig ett lååång meddelande redan innan jag såg ditt inlägg, hihi

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-17 12:15:39 följande:

har inboxat dig ett lååång meddelande redan innan jag såg ditt inlägg, hihi
    hi hi hi ih

Ja jag såg det nu...

TACK!!!
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.