• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Pumpkin vilken myskväll du har!
    Jag är så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna, borde väl krypa ner i sängen men det är inte så lockande när det är tomt där Fast A kommer inte hem förräns 04.00 ungefär...

Vad ska ni ha för borsplaceringskort? Eller hur ska ni skriva namnen liksom?
    Jag fundera på att göra servettringar med namnen... i samma tema som inbjudningarna.

• Pumpkin

Jag har faktiskt ingen som helst aning om hur våra placeringskort ska se ut än. Borde börja fundera på det snart

• Englali

Ja jag känner att det är dags för det. Vi har väl iofs bestämt hur de ska se ut... sen ska man ta tag i och tillverka dom också. Det är en helt annan sak

• Pumpkin

Ja det är definitivt en helt annan sak

Nu sitter jag och surfar hotell - som vanligt

• Englali

Haha... i USA får jag gissa!?! Härligt!

Nu är det nog dags o sova här. Jag får inte sova i morgon bitti heller tyvärr Ska leverera 2 kattungar till sitt nya hem!

• Pumpkin

Japp, just nu är det San Francisco, tidigare idag var det San Diego

Sov så gott Englali!

• Gizmos

Pumpkin: San Diego ar saaaa mycket battre an San Fransisco!!! Tycker jag i alla fall

• EldHav

Det va ngn kostymnisse som sagt att de hade smoking på Kappahl, men jag är också skeptisk. Lika bra att kolla upp det

Dock är R bakis idag... Han visste ju att det va dags att kolla bröllopskläder idag. han kanske är redo att sticka vid 2-3... aningens sent kan jag tycka.

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-17 14:44:09 följande:

niennahar du oxå såna ungar som inte väcker er utan går o sätter på barnkanalen och hojtar först vid tiotiden när de är vrålhungriga Eller var det mannen som tog hand om dem kanske (det funkar ju oxå )Hoppas att du slipper huvudvärken och får en trevlig kväll på festen
    Dde brukar komma och väcka oss, men sen går de och slår på tv:n och igår hade de till och med gjort frukost själva. Sambon gick upp vid 10 tror jag.

Kvällen var inte speciellt trevlig, jag var den enda nyktra och den enda under 30. Jag hade skittråkigt och kvällen slutade på ett märkligt sätt. Har skrivit en egen tråd om det: www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2914065.html
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.