• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Fröken Planera

YES!!! Våra aktier har gått upp igen.. Vem vet, det kanske till och med blir ett par kronor över efter bröllopet. Det betyder att jag inte behöver bokvar i ghettot så våldsamt många år till.. Tjohooo

• Anja 19 juli 2008

Haha, ja...

Är just nu MER än irriterad på honom. Orkar inte ens förklara för det är så löjligt...

Handlar om att han inte unnar mig nåt och jag blir missunsam tillbaka och han blir på fullaste allvar skitsur för att jag inte orkar (orkar verkligen inte, och vill sällan pga att han är så missunsam mot mig) massera han fötter. vet att han har ont i dem...

det som retar mig mest är att jag har, ända sedan jag väntade Alice haft såna enorma problem m mina fötter, har så ont i dem ibland att jag knappt kan sova, men inte f..n erbjuder han sig nånsin att massera mina fötter. Men eftersom han ARBETAR SÅ HÅRT (vilket ajg inte gör eftersom jag inte har ett kroppsarbete = enligt daniel inget jobbigt jobb, utan jag bara glassar omkring) så är jag för jä..lig som inte vill massera honom.

Det som stör mig allra MEST av allt är att jag hade tänkt massera hans fötter ikväll, för han har tjatat sen igår. Nu när han är sur och redan har utgått från att jag aldrig unnar honom nåt elelr gör nåt för honom så är min lust LIKAMED noll och jag känner inte för det längre, ALLS. Såklart...

hur f..n kan man på fullaste allvar, bli SUR för en sån sak??? Blir så jä..la trött och besviken Ju mer han säger att jag inte GÖR nåt för honom, desto mindre känner jag nånsin för att göra nåt för honom. Och när jag gör nåt (vilket jag gör hur ofta som helst men inte enligt honom) så glömmer han det i typ samma sekund och sen rabblar han bara upp alla gånger jag INTE gör saker han bett mig om.

Mmmm men JAG då, jag ber typ aldrig om nåt, men jag är i lika stort behov av saker som han. Då säger han att jag springer ju för f..n på ansiktsbehandlingar och en massa skit stup i kvarten. Eeeh jag har varit PÅ EN behandling...

Bläääääääääää...

• Anja 19 juli 2008

En liten rättelse... om jag ber om massage så gör han det ofta, men jag ber lixom aldrig för jag är så rädd att han ska be om massage tillbaka (jag avskyr att ge massage, nåt av det jobbigaste o tråkigaste jag vet, men jag gjorde det ju skitofta INNAN vi blev tillsammans, trodde ju f..n inte att vi någonsin skulle bli ett par på riktigt så jag masserade o masserade och masserade, f..n så korkat, varför gjorde jag det... nu är han ju besviken och undrar varför jag aldrig gör det längre).

Jag får så jä..la ont i axlar och händer när jag masserat bara nån minut så sen får jag typ massera mig själv för att stå ut m smärtan. Har nåt fel m axlarna, fattar inte vad. Detta vet han oxå men han tror jag överdriver och tar det inte på allvar.

Just nu bara suckar jag... är såååå trist.

• Anja 19 juli 2008

och det som stör mig sååååå jä..la mkt är att jag verklgien VILLE massera honom innan ikväll och hade tänkt göra det när barnen la sig, men JAG ville föreslå det. HATAR när han tjatar.

Grrrrrrrrrrrr...

• Fröken Planera

Aj då, Anja. Låter som att killen haft en jobbig vecka.. Ge honom ett presentkort på fotmassage i morgongåva,,

Allvarligt talat så måste jag säga att det här med att vi ska ha jämlikhet börjar gå alldeles för långt. Vi (kvinnor) vill ju bara ha mer lika löner och mer hjälp i hemmet, då börjar dom gnälla som värsta kärringar. Ingick det verkligen i den ursprungliga jämlikhetsplanen..???

• Anja 19 juli 2008

Sen avskyr jag att röra fötter... bläääääääää

och jag är lixom ren och nyduschad... vill inte vill inte vill inte...

hans fötter är jättefina, inte alls ofräscha men det är sååå äckligt och jag mår riktigt dåligt efteråt. Shit alltså han vet inte hur hemskt jag tyckte det var, även förr, hur jag tvättade händerna som en galning efteråt *asg*

Alltså shit man ska aldrig utgå ifrån att man INTE kommer bli tillsammans och göra saker som man avskyr, för om det sen blir på riktigt, ja då tror ju killen att man sen kommer göra samma saker JÄMT, saker som man totalhatar...

Fattar hans besvikelse men jag får nästan ångest av det här. Jag vill när JAG vill, inte för att någon kräver det.

Önskar han hade bett sådär gulligt istället och kanske erbjudit att göra nåt för mig.

Men om man ens föreslår att vi ska idka byteshandel så blir han ännu surare och tycker att jag aldrig kan göra något för honom utan att vilja ha nåt tillbaka.

Åååhhh MOMENT 22...

Så, nu har jag klagat färdigt...

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

hihihi... nä det ingick inte alls...

Jag vill att män ska hålla upp dörren, jag vill att män ska beskydda kvinnor, jag vill att män ska vara manliga och kvinnor kvinnliga, jag vill att man ska göra lika mkt hemma och att man ska ha lika löner, men jag vill ha kvinnor som är kvinnliga och män som är manliga och att det är TILLÅTET att gilla olika saker och att erkänna att man är kvinnlig, gillar tjejiga saker osv utan att någon ska ifrågasätta och tala om feminism osv.

vi är ju så olika och har olika förutsättningar rent fysiskt.

som idag...

jag har klippt gräset... (det är helt ok tycker jag och rätt kul till coh med) men jag önskar att min man skulle komma ut och säga -vill du ha hjälp älskling, eller säga typ -säg till om det blir för tungt så tar jag över... hihi

ja jag ÄR fånig men jag VILL bli OMHÄNDERTAGEN... vad f..n ska man annars ha en man till... ???????????????????

• Fröken Planera

Det värsta med såna saker är att en hel jävla kväll blir förstörd när man faktiskt sett fram emot en mysig familjekväll.. Vi brukar åxå komma in i såna omöjliga diskussioner när vi är lediga..

• Anja 19 juli 2008

istället satt mannen med en öl framför datorn i bara kalsongerna och höll på att somna.

helt ok det oxå, han hade jobbat hela dagen och jag hade gått på stan och varit på willys och handlat men ÄNDÅ.

Enligt mig ska en riktig man fråga.

är ju en sådan man som man VILL göra saker för, en man som gör allt för att underlätta och hjälpa, en man som tycker man är superbra även när man är skitlat och tråkig

Åååhhhh... en man som avgudar marken man går på... då blir det ju att man avgudar tillbaka.

får man kritik konstant så blir man ju inte så där jä..la snäll själv.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.