• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Godmorgon

någon här... idag ser ut att bli en lika vacker dag som vanligt (hihi så underligt det känns att säga så men det har ju varit vackert väder i över två veckor nu väl)

Är ensam hemma med de två små, Daniel är hos min mamma och hjälper henne att renovera, som vanligt och Emil ska sova där till imorgon så han är oxå med. Vi andra ska dit imorgon på födelsedagsmiddag Min lillasyster fyllde 16 för en vecka sen.

Men ikväll blir det mys på hög nivå med en massa BT-brudar. sååå nice...

Frågan är, vad man ska hitta på m kidsen idag och vad man ska laga t middag??

• Anja 19 juli 2008

Åh vad mysigt det är att vara ensam m sina barn någon gång då och då (vi pratade ju om det Fröken planera, såååå skönt, fniss)...

sitter o tittar på lotta på bråkmakargatan och myser...

• Anja 19 juli 2008

Nä nu får jag göra lite frukost till mina stackars lidande barn

Vet ni jag blir så jä..la irriterad. Jag betalar ju av på två lån hos csn, alltså två olika bankgironummer och två olika summor.

Igår fick jag en påminnelse från csn på att den ena räkningen inte är betald... What lixom, jag visste ju att den var betald.

Kollade banken och jag har då råkat betala in den ena summan på det andra bankgironumret så båda betalningarna har gått till samma bankgiro.

Nu har jag då fått en räkning med 120 kr i påminnelseavgift, men inte nog med det... Dom har skrivit en helt annan summa på mina inbetalningar. Den är plötsligt höjd med 250 kr per månad.

???

Jag fattar nada men är jä..ligt irriterad. Jag har lixom ett årsbelopp och en hel bunt m räkningar som ska betalas redan. Kan dom ändra summan mitt i ett år sådär??

• Pumpkin

Björn Borg?! Hur fasiken får du till det?

Boris Becker är ganska OK

Låter skumt det där med betalningarna till CSN, att de skulle höja mitt i helt plötsligt. Ring till dem på måndag och fråga vad det beror på, det skulle jag ha gjort. Förresten, har alla betalningar hädanefter höjts? Annars kanske det bara är dröjsmålsränta?

• Anja 19 juli 2008

Alla betalningarna var höjda... och inte ett ord om det, utan de skrev det som att detta var min ordinarie betalningsplan lixom? Inte ett ord om någon höjning... med dröjsmålsräntan blev det ju denna summa + 120 kronor på denna månads betalning men jag skrev att den får de minsann stryka oxå för jag hade ju betalt in i tid, bara till deras andra jä..la bankgiro.

Jag AVSKYR när det strular sig m csn. Finns inga som är mer skoningslösa och jä..liga tyvärr...

• Anja 19 juli 2008

Hihi ja alltså han var ju såklart attraktiv men inte sådär så att jag WOW...

Är så sällan jag blir helt till mig över ett utseende och sen beror det så ofta på annat än själva utseendet, men så är det väl

Kan inte ens komma på någon just här och nu vars utseende jag känner sådär för...

Hmmm, Daniel är såklart något av det vackraste jag vet

(även om jag inte tyckte det just igår, hehe)

• Pumpkin

Låter skumt det där... Så du har pratat med dem en gång redan?

Jag kan komma på ett antal som får mig att dreggla lite extra

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.