• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

det gick väldigt bra faktiskt denna gången fick lite lite sömn bara sista natten för han sov så oroligt... men igår när vi lämnade honom på dagis skulle mamma hämta så det blev bara ett par dagar denna gången. Men nyss kom han över igen och ville spela lite ps2, jag sa faktiskt nej eftersom det var så fint väder...

• Pumpkin

Så bra!

Och ja, nu när det är så fint väder ska man inte sitta och spela PS2, det går ju inte.

Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem, börjar känna mig lite ensam. Han skulle visst ta med sig en lastbil hem över helgen, undrar hur han har tänkt då - vi ska ju sola hela helgen!?

• Snitte- 5/7-2008

hehe.... nämen en lastbil? har ni funderat på att röja något eller så?
    Åh vad gött det lät att ligga och sola i helgen... det ska jag ägna en stund åt på söndag faktiskt... imorrn jobbar jag och sen ska jag iväg och dekorerar en kyrka till ett brudpar... men söndag... då

hihi vad roligt det var att läsa om anjas tankar om möhippan... jag undrar faktiskt oxå hur mina tärnor har tänkt... jag är ju inte direkt känd för att vara ledig och hemma särskillt ofta... hehe

pumpkin, när tror du din hippa blir?

• Pumpkin

Japp, en lastbil! Han tog ju lastbilskörkortet för inte så länge sen, så nu har han tjatat i flera veckor om att han ska låna hem en så vi kan åka runt lite. Men hallå - det är ju FINT VÄDER?!

Jag tror min hippa blir sista helgen i maj eller första helgen i juni, men man kan aldrig så noga veta

• Snitte- 5/7-2008

jaha... haha vad söt! vill ju visa vad duktig han är att köra lastbil ni kanske kan cruisa runt på kvällen eller nåt när solen inte är så stark

Det ska bli kul att läsa om allas hippor sedan

nu håller jag på att leta efter en bra cake-topper till tårtan... vi skulle ju ut på promenad men men gubbe fastnade vid den andra datorn

• Pumpkin

Ja, vi får väl kompromissa helt enkelt

Vad är du ute efter till caketopper?

• Snitte- 5/7-2008

nånting speciellt... inte vanliga brudpar... antingen i helvitt eller bara monogram typ våra första bokstäver,,, har kollat lite på circle of love serien också men kommer itne ihåg vart jag hittade dem

• sommarbrud 080802

Jag har verkligen inte fått någon vibb alls om att möhippan planeras lr något.. Ingen alls. Iofs är de ca 3mån kvar tills vi gifter oss,men tycker man borde fått en vibb iaf. Men nej nej.. Har en känsla i magen att de inte kommer bli någon alls tyvärr.. men man ska ju aldrig säga aldrig. Eller hur var de!?
    Vi har iaf lagt ut hur vi skulle vilja ha de på vår weddingannouncer. Och vet att tärnorna iaf läst där.
    Vi får väl se helt enkelt. Men tycker inten om att vara ovetandes! grr.. Är en sån som vill veta allt,är oerhört nyfiken! :-P

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.