• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

kan inte NÅGON av er gå in och lista bara de FEM GRYMMASTE PARTYLÅTARNA enligt er själva kom igen nu

Länken som jag la in här uppe alltså...

• Anja 19 juli 2008

Nu ska jag sätta mig därute och sola Har suttit här o letat musik. Fy så struligt det är!

• sommarbrud 080802

Pumpkin: Jädrar vad folk drar på för de där med LS.. Lite synd med tanke på att de förstör andra trådar.. TS är ju om helt andra saker.. men är helt inne på ditt spår. Rätt ska vara rätt,och han ni regler så har ni regler. De är till för att följas. Sen att reklam kan tolkas på olika sätt,de är en helt annan sak. Jag vet att ni stängde ner en kinatråd eftersom de hade länkar till de företag som de diskuterades mest om. Förstår varför ni gjorde de,eftersom de var reklam för dem. De länkades till dem och de räknas som reklam... Ett ex som jag höll med om bara och förstod.

Så hejja på tjejen! Du gör helt rätt! Står helt på din sida. Och man ska absolut inte kalla någon för sådana namn. Varför dra in Hitler och nizister i det hela!?n Onödigt!!

• Anja 19 juli 2008

Men sluta... får man inte länka till olika kinasidor om det är en KINAtråd...

Om man själv går in i en sån tråd för att man VILL ha hjälp och tips och råd osv så är det ju därför man går in i tråden!

Då måste man ju för sjutton länka...

jag har länkat t HUR många olika sidor som helst där jag hittat grejor! Är det inte tillåtet pumpkin?

• sommarbrud 080802

Anja de var länkar i TS.. Tror jag skrev lite konstigt där. :(

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-09 14:29:43 följande:

Men sluta... får man inte länka till olika kinasidor om det är en KINAtråd... Om man själv går in i en sån tråd för att man VILL ha hjälp och tips och råd osv så är det ju därför man går in i tråden!Då måste man ju för sjutton länka...jag har länkat t HUR många olika sidor som helst där jag hittat grejor! Är det inte tillåtet pumpkin?
  • Pumpkin

Anja: Jodå, det får man visst. Allt handlar om hur man gör det och med vilket "uppsåt". Men man får inte starta en tråd för att tipsa om ett företag och man får inte länka till företag i en trådstart.

sommarbrud: Tack

• Anja 19 juli 2008

Shit så varmt det är i solen!!!

nu har jag kokt potatis och kört en tvätt och röjt köket och ätit lite sen lunch

Ska svepa ett STORT glas vatten nu och sen lägga mig igen där ute innan jag sticker hemifrån Man får verkligen färg nu alltså!

• sommarbrud 080802

Anja: Jag skrv som sagt lite konstigt. Hoppas du förstod mig nu.
    Är avis på dig för att du kan ligga på din tomt och sola. Jag får nöja mig med balkongen..

Men ska snart ut och gå och hämta Liam på dagis. Hoppas kroppen klarar de bara. Är genomförkyld.

Pumpkin: Ber om ursäkt för min felformulering. Hoppas du förstod vad jag menade iaf?
    Hur mår du annars då,med tanke på alla påhopp?

• Pumpkin

Anja: Fuskis!

sommarbrud: Jag förstod vad du menade
    Jodå, det börjar rinna av nu. Har fått lite uppmuntran från "chefen" också

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.