• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • sommarbrud 080802

Är bra att "chefen" uppmuntrar. Då känns de alltid bättre. Hoppas de lugnar ner sig snart iaf.

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin: Fuskis?? Hihi för att jag solar i SOLEN istället för solarium som är the REAL thing eller hihi

Sommarbrud o Pumpkin, aaah nu fattar jag! Blev lite paff där ett tag för tänk om vi inte fått länka här inne, haha... Shit så många inboxmeddelanden vi hade fått skicka då

• Anja 19 juli 2008

Pratade förresten med en annan förälder på dagis idag, en sån där skötsam förälder, läkare, och hon hade aldrig hört talas om att man ej fick ha barnen på dagis då man var ledig. De jobbar ju oxå i skift hon o hennes man som oxå är läkare och de gör likadant. Hon hade aldrig hört talas om det.

Känns skönt!

• sommarbrud 080802

Klart du får ha dem på dagis fast du är ledig. Jag har Liam 15timmar i veckan om jag inte jobbar något. Annars har jag fullt när jag jobbar. Är timmanställd. lr jao vet inte vad jag är riktigt.. Fast på inga timmar kan väl säga.. Konstigt avtal! Men i höst har jag som de ser ut äntligen fått jobb! *glad* :->

• Pumpkin
    Anja: Nej, för att du kan ligga ute i solen istället för att sitta inne på ett kontor!
  • Anja 19 juli 2008

Sommarbrud 080802

jo men det är tydligen vissa kommuner i landet (ganska många t.om) som har den regeln att man ej får ha barnen på dagis om man är ledig. Var t.om något dagis som var så extremt att föräldrar inte ens får handla efter jobbet o komma liiite senare för barnen får INTE vara på dagis när de slutat jobba.

Jätteskumt...

• Anja 19 juli 2008

Sommarbrud

så är det här oxå... jobbar jag så blir det ofta 8.30 - 17 men är jag ledig så lämnar jag dem senare ohc hämta betydligt tidigare.

De blir ju tokgalna om de ej får gå t dagis (och jag med) hehe

• Anja 19 juli 2008

Fast ibland har jag bara ett barn hemma nångång då och då, just för att få den där lyxiga EGENTIDEN m bara ett barn i taget. Shit vilken underbar lyx det är!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

hehe jaså fniss fniss

jaaaa jag vet, men jag ska ju jobba hela helgen
    Fast då tänker jag ta barnen och gå ut, hehe, så jag ändå kan sola

• Pumpkin

I helgen ska jag NJUUUTA! Var så säker

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.