• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Anne

sug åt dig ALLA braiga idéer och rapportera till oss på måndag De kanske har tänkt på nåt som VI INTE har tänkt på (hehe stor chans )

moooaaahahahahha...

Härligt m bröllop. Snacka om att dom haft tur med denna årstiden! Får dom sånt här väder på bröllopsdagen så är dom verkligen lyckligt lottade!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

självklart gör det det, överallt utom i min blogg... jag raderar alla min älskade m2b:s inlägg där han försöker förklara att det finns två sidor av samma sak, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Där finns bara MIN sanning om han vill skriva om sin får han väl starta en egen blogg lixom!!! (bara jag får admin-rättigheter till den, hhehehehehe)

• Anja 19 juli 2008

www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m2897758.html

Jag startade denna tråden för jag vill ha hjälp m ALL GO, DANSVÄNLIG, FESTHÖJANDE, PARTYMUSIK...

jag vill ha ALLA era favoriter serverade på silverfat...

Kom igen nu!!!

80-90- och 2000-tal...

Alla underbara låtar som man dansat till genom tiderna, som gör att det rycker i benen och att man bara blir glad och vill hoppas och studsa och festa loss...

Men även de allra bästa tryckarna, de där man aldrig glömmer

KOM IGEN...

• Pumpkin

Absolut, i hennes blogg så är det ju hennes sanning som gäller - det är jag helt med på. Jag menade bara som förklaring till att det blev så onödigt stort och så...

Hon får skriva vad hon vill, men jag accepterar inte att hon skriver så om mig.

• Anja 19 juli 2008

Nej nej pumpkin jag menade inte alls så, hihi... menade bara att jag håller med om att det alltid finns två sanningar!

men självklart är hennes blogg enbart färgad av hennes sanningar.

(precis som min), fatta att Daniel inte ger sig m kommentarerana. Jag tog bort hela inlägget! Så det finns inget inlägg som handlar om vigselprogram och bråk i min blogg längre *asg*

Han är f..n lite för jobbig ibland... vi utkämpar ett tyst krig. Ingen av oss låtsas om det.

Fast jooo vet du vad min toastmistress sa, när hon ringde för att prata m mig häromdagen så var jag ju inte hemma å då pratade hon m Daniel istället och så hade hon bla sagt till honom det där m att han inte behöver tänka på när möhippan blir för de har tänkt på allt.

Då hade han börjat förklara för henne att allt jag säger inte är sant och att han faktiskt VISST gör mkt mer hemma än jag sagt osv (jag hade tydligen pikat honom för att det alltid är JAG som gör vissa saker, en gång när hon var där) eeeh jag minns det inte ens, men det hade visst bitit sig fast och så skulle han rättfärdiga sig inför henne, alltså jag nästan trillade omkull

• Pumpkin

Nu måste jag rusa iväg på lunch! Ses om en stund

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.