• AJG

Bloggar?

Hej! Här har ni en riktig bloggnörd både när det gäller att läsa och skriva. Och det vore så kul att läsa bloggar som handlar om bröllopsplanering! Så ni som skriver, kan ni inte lägga ut er bloggadress här?

Min bloggadress är: lijoan.blogspot.com

Jag skriver inte speciellt om bröllop, även om det smyger sig in en hel del nu när det snart bara är tre månader kvar! Men ni som bröllopsbloggar, här är en bloggnörd som vill läsa!

• Svar på tråden Bloggar?
  • MsSandra

Min hemsida: sandras.nu (privat hemsida men bloggar ju om mitt kommande bröllop också!)

• 081110 1

Min blogg handlar om inredning, pyssel och design men också en hel del om dukningstips och liknande för fester och kalas.

www.husmusen.blogg.se

• alltidvi

Hej husmusen - vill bara säga att det är roligt att se dig här på BT. Har följt din blogg i flera år och den är verkligen en favorit!

Husmusens skrev 2008-04-06 23:08:18 följande:
    Min blogg handlar om inredning, pyssel och design men också en hel del om dukningstips och liknande för fester och kalas. www.husmusen.blogg.se
  • AJG

Kul med så mycke bloggar! Och ja, husmusen, din blogg var en av de första jag länkade på min blogg, ligger där än

• bridesilly

ni som har blogspot.com va heter hemsidan där ni gjorde ER hemsida? jag får bara upp massa blaj när jag söker på det?

• alltidvi

Blogger.com

bridesilly skrev 2008-04-07 08:32:37 följande:
    ni som har blogspot.com va heter hemsidan där ni gjorde ER hemsida? jag får bara upp massa blaj när jag söker på det?
Svar på tråden Bloggar?