Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Bloggar?

ni som har blogspot.com va heter hemsidan där ni gjorde ER hemsida? jag får bara upp massa blaj när jag söker på det?

• bridesilly
    måste titta på din lite mer
    Nienna skrev 2008-04-07 09:50:44 följande:
    Fick lämna den första kommentaren i din blogg! För mig är det helt ok att länka, den som vill. Ska gå igenom min blogglista också och lägga in länkar till de bloggar jag läser regelbundet.
  • bridesilly

hmmm hur gör man när man lägger till andra användare på sin lista?

• bridesilly

nämen jag hittar det inte, hur kan jag lägga till andras bloggar så att jag kommer åt dom från min?

• bridesilly

oh tack så mycket, har lite svårt att hitta på denna sidan

Nienna skrev 2008-04-07 23:01:48 följande:
    bridesilly - Du måste gå in i din Instrumentpanel - Layout - Add a page element - Länklista och sen är det bara att börja lägga till!
  • bridesilly

ska försöka mig på det där att lägga till bloggar så jag slipper leta upp er varje gång

• bridesilly

Nu tror jag att jag har lagt till alla

• bridesilly

kanske glömde att säga men om viljan finns så får ni gärna länka min sida också

• bridesilly

läser ni bloggar varje dag?

• bridesilly

kan någon förklara för mig hur sjuttan man lägger in en kommentar i nån annans blogg? Jag lyckas inte.

• bridesilly

ja det har jag gjort men då kommer det upp att man ska skriva användarnamn och lösenord sen?
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-16 15:20:31 följande:

Du klickar på kommentarer under inlägget.
  • bridesilly

ah okej, jo jag har blogger men har inte vart inloggad. Min bloggadress står tidigare i tråden och på min sida här på BT

• bridesilly

Har också lagt listan i min blogg

• bridesilly

Vilka bloggar läser ni? hur ofta uppdaterar ni era egna?

Svar på tråden Bloggar?