• AJG

Bloggar?

Hej! Här har ni en riktig bloggnörd både när det gäller att läsa och skriva. Och det vore så kul att läsa bloggar som handlar om bröllopsplanering! Så ni som skriver, kan ni inte lägga ut er bloggadress här?

Min bloggadress är: lijoan.blogspot.com

Jag skriver inte speciellt om bröllop, även om det smyger sig in en hel del nu när det snart bara är tre månader kvar! Men ni som bröllopsbloggar, här är en bloggnörd som vill läsa!

• Svar på tråden Bloggar?
  • Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-07 09:44:10 följande:
    här är adressen till min blogg som är nygjord för dagen viskagiftaoss.blogspot.comni som har blogg, är det okej om man lägger till er som favoriter?
    Fick lämna den första kommentaren i din blogg! För mig är det helt ok att länka, den som vill. Ska gå igenom min blogglista också och lägga in länkar till de bloggar jag läser regelbundet.
  • bridesilly
    måste titta på din lite mer
    Nienna skrev 2008-04-07 09:50:44 följande:
    Fick lämna den första kommentaren i din blogg! För mig är det helt ok att länka, den som vill. Ska gå igenom min blogglista också och lägga in länkar till de bloggar jag läser regelbundet.
  • bridesilly

hmmm hur gör man när man lägger till andra användare på sin lista?

• bridesilly

nämen jag hittar det inte, hur kan jag lägga till andras bloggar så att jag kommer åt dom från min?

• NEoMA

Jag håller helt med, gu så skoj!
    Här kommer våran oxå blog.ikigame.com

AJG skrev 2008-04-07 20:19:14 följande:
    Så kul med alla bloggar!!!
Svar på tråden Bloggar?