• AJG

Bloggar?

Hej! Här har ni en riktig bloggnörd både när det gäller att läsa och skriva. Och det vore så kul att läsa bloggar som handlar om bröllopsplanering! Så ni som skriver, kan ni inte lägga ut er bloggadress här?

Min bloggadress är: lijoan.blogspot.com

Jag skriver inte speciellt om bröllop, även om det smyger sig in en hel del nu när det snart bara är tre månader kvar! Men ni som bröllopsbloggar, här är en bloggnörd som vill läsa!

• Svar på tråden Bloggar?
  • AJG

Kul med så mycke bloggar! Och ja, husmusen, din blogg var en av de första jag länkade på min blogg, ligger där än

• AJG

Klart det är okey! Ja skriver ju för att läsas

• AJG
    Bauti skrev 2008-04-08 21:09:08 följande:
    Min blogg kanske inte handlar om bröllopsplannering då jag redan är gift. Men livet som fru och andra i-landsproblem finns med.bautiblubb.blogspot.com/Alltid kul att få lite läsare
    Andra i-landsproblem, haha!
  • AJG

Hello!

Jag har gjort en liten "bröllopslista" och lagt upp på min blogg. Bara för skojs skull. Lägger upp frågorna här, så vore det ju jättekul om flera ville svara på den, antingen här eller på era bloggar! Just for the sake of fun!

En sak...

...som blir dyr:
    ...jag gör själv:
    ...jag är nöjd med:
    ...jag är orolig för:
    ...som brudgummen fixar:
    ...som en vän hjälper dig med:
    ...som inte får hända:
    ...jag ska köpa nästa lön:
    ...jag inte hade tänkt på:
    ...till som brudgummen fixar:
    ...jag köpte väldigt tidigt:
    ...som vi inte har bestämt än:
    ...vi är överrens om:
    ...vi inte är överrens om:

och en sak jag ser fram emot:

• AJG

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-16 10:28:01 följande:

Nu ligger listan i min blogg
    Kul! Då ska jag kolla
  • AJG
    bridesilly skrev 2008-04-16 16:00:43 följande:
    Har också lagt listan i min blogg
    Då ska vi kolla
  • AJG

Så kul med alla bloggar!!! Någon som utöver sin egen blogg också kanske har en fantastisk bröllopssida eller blogg att tipsa om???

Svar på tråden Bloggar?