• Ars amandi

Idag är jag glad...

för att:

visst behöver vi en sån här tråd med

• Svar på tråden Idag är jag glad...
  • ohlala

för att min m2bs föräldrar är toppen! Vi har precis FÅTT en BIL av dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har 8 år på nacken och så men ändå...

• ohlala

lillasmilla: + precis allt i ditt inlägg också!

• Mrs love

Jag har precis beställt min drömklänning!!!

• Thailand 08

För att mina nya linser kom med posten så jag slipper skämmas i 12 år gamla glasögon

• Nienna

...jag väntar på min klänning som ska komma idag!!! Och så har jag sett den underbara (men totalt förutsägbara) filmen 27 dresses.

• 2aug08

För att mina katter inte kräktes på mattan i morse och min sambo torkade bort det så jag slapp. (Står ett inlägg i Ars amandi´s andra tråd om katter som kräks på mattan)

• Ars amandi

är mest STOLT över mig själv för idag har jaag: tagit bort ALL ELTRÅD (massor) OCH DRAGIT upp ALLA stolpar ur backen...

I morgon börjas det tunga jobbet med att sätta nya hagar till hästarna.... (dom hade vidriga lerpölar nu)

• JohanoCissi

idag är jag glad för att jag har precis har ätit choklad

• fru Bruhn

för att min M2b sa att han älskade mig idag oxå.

• Garonne

För att jag har klarat av första dagen på en jobbig fyraveckorsperiod av praktik och jobb som jag har bävat för. Nu är det bara att bita ihop och göra resten!

Dessutom visade det sig att jag hade förväxlat en massa datum, och när jag redde ut hur det skulle vara så löste sig en massa problem!

Svar på tråden Idag är jag glad...