• Ars amandi

Idag är jag glad...

för att:

visst behöver vi en sån här tråd med

• Svar på tråden Idag är jag glad...
  • lillamaa

för att tösan just somnat efter att hon varit grinig i några timmar.
    för att de är sol ute.

• Fröken Larsson

...För att jag har en tid hos optikern om 20 minuter - bröllopsbudgeten tillät att jag kan skaffa linser i sommar och därmed kunna bära coola solbrillor.

• weinlove

för att solen skiner och jag snart ska ner på stan för att shoppa inför bröllopet.

• Humlan66

För att värmen har kommit och att solen lyser
    ( sen är jag mindre glad för att nålen i symaksinen gick av precis )

• Humlan66
    Originalrosen skrev 2008-04-10 08:11:36 följande:
    Humlan66 - ha det riktigt härligt!BlivandefruJohansson - en upplevelse när man kluckar hem på vägen efter uträttat ärende. Fyll extra luft i däcken på hemresan.
    tack så mkt orginalrosen, nu har jag ju vart där och det va riktigt roligt men jobbigt eftersom vi inte hade många dagar och det vart så intensivt med allt .kan rekomendera new york till dom som inte vart där . NEW YORK blir man GLAD av :-d
  • Samos07

För att jag äääntligen hittade mina örhängen som jag ska ha på den stora dagen och som varit borta i ca 1,5-2 månader!!!!

Och även för att jag varit ute och sprungit igår och idag och tycker att jag presterade riktigt bra samt har 3,5H kvar tills jag börjar jobba så jag hinner ligga ute och sola mig på altanen och bli bruuun till bröllopet

• Originalrosen

Idag är jag glad för att vi hade en trevlig kväll igår.

• EnaOline

Idag är jag glad för att vi har fixat lokalen, och varit och haft en riktigt romantisk picknick!

• kassandra

för att vi har varit och beställt vigselringen och tittat på tårtor och fikat på wgs ! Heja på brolle i dag i körslaget !

• lillamaa

för att jag får sitta ifred vid datorn medan alla andra sover

Svar på tråden Idag är jag glad...