• Ars amandi

Idag är jag glad...

för att:

visst behöver vi en sån här tråd med

• Svar på tråden Idag är jag glad...
  • Kanada Hjarta Sverige

for att jag just fick ett samtal jag vantat 6 manader pa! ett nytt jobb!

• Thailand 08

För att min "lilla "dotter är MIN.Hon vägrar åka till sin pappa i fortsättningen. vi har haft en jätte mysig tjej helg för oss själva

• gustafmatilda

För att jag idag ska luncha med en god vän, härligt!

• sofili

för att vi fick en helt perfekt och underbar bröllopsdag!
    för att jag har världens underbaraste MAN!
    för att jag har två underbara barn!
    för att jag har så underbara vänner och familjer som hjälpte till att göra våran bröllopsdag till det som den blev..
    för att jag är LYCKLIG...!!!!

• snaily

För att jag blivit moster för tredje gången idag!
    För att min blivande man äntligen fått datum för hemresa bestämt och biljetter bokade och snart kommer hem från Australien efter två år i exil!

• Pyron

för att mina grannar är helt underbara. De lovar att håll akoll om det kommer ett stort paket till mig.

• gustafmatilda

För att jag åt en ljuvlig lunch nere på Gränden i Malmö idag. Grillspett med pommes och ljuvliga såser. Men det godaste var nog vitlöksbrödet. Skulle kunna leva på det!

Sen var jag och fotografen ute vid ruinen ikväll och kollade ut några specifika fotoplatser, så vet vi på ett ungefär vilka bilder det blir. Det kan bli tight annars med tiden eftersom att vi har lite drygt 1½ timme på oss innan vigseln. Egentligen två, men vi måste vara där ifrån ca 40 minuter innan vigseln, vill inte riskera att några gäster ser oss, och är det långväga gäster så kanske de är ute i god tid hellre än att komma sent.

• kassandra

för att jag har en sådan fin familj!

• Originalrosen

för att datorn funkar igen...

• Fröken Larsson

...för att min nyblivna man är så bra för mig på alla sätt. *suckar lyckligt*

• kassandra

jag är glad för att jag har tagit ett viktigt beslut om framitiden fast lite sorgsen oxå för det innefattar att lämna hus och släkten men man måste ju ha ett jobb och här uppe får man inte jobb bara strö vik tyvärr............

• kassandra

för att solen skiner, mina njurar mår bra och jag ska på rean i morgon !

• lillP

för att jag har kommit in på den utbildningen jag ville in på!

• Uppsalakatt

för att jag har en "sambofri" helg. Missförstå mig rätt, jag älskar honom mer än allt, men att ha en hel kväll med bt, dr phil, några glas rött vin och eventuell en riktig bra romantisk komedi och en påse blandgodi. Mmm, kan inte bli bättre. Plus att det är så mycket roligare när han kommer hem.

• Nennies

Ringarna e beställda å klänningen e provad å ska sys in å upp =)=)

• mad78

för att min sambo har kommit hem från sitt jobb i sthlm. Äntligen! Han har jobbat så mycket det sista både i norge och i sthlm. Men nu är han hemma!!!

• Originalrosen

Uppsalakatt,
    Jag förstår vad du menar och det är nog nyttigt att vara ifrån varandra någon kväll ibland. Jag och min make har knappt varit ifrån varandra en enda natt på tio år men nu ska det ske! Kommer att vara bort tre dagar på jobb utan att han följer med. (Hade varit jättekul om han hade kommit med, ville gärna åka runt på Gotland med honom!) Nåväl, nu blir det några dagar utan honom och det är säkert nyttigt - och roligare när vi ses igen.

• Majsis2008

för att startskottet för bebisverkstaden har startat

• ninnabell

att min dotter är här hos mig

Svar på tråden Idag är jag glad...