• Ars amandi

Idag är jag glad...

för att:

visst behöver vi en sån här tråd med

• Svar på tråden Idag är jag glad...
  • lindahallman

kul tråd!

för att jag börjar 11.00 idag och fick sova länge! :)

• Kjell Präst

...för att jag kommer att få DVD-boxen "The complete Columbo" i brevlådan inom några dagar

• FoxyLoxy

... Jag äntligen har kommit på vad min underbara m2b ska få i morgongåva.

• ollesmamma

För att jag ahr skrivit klart min hemtenta, och är nöjd med resultatet, dagen ska därför tillägnas till att shoppa underkläder och skor till bröllopet istället =)

Och för att min son nu är frisk från sin öroninflammation och vaknade glad och munter som vanligt i morse, skönt har tyckt så himla synd om honom

Väldigt bra tråd, man blir ju glad bara av att läsa den

• Nikajo

För att vi bara jobbar halvdag idag, för vi skall träffa prästen 13,30 för genomgång av vigseln.

• MyStyle

det är sååå fint väder! Och jag är nästan färdig med sammanställningen av mitt projekt bara en massa text kvar

WOW! va kul!
    Ars amandi skrev 2008-03-31 09:57:23 följande:

min snälla snälla chef kommer bidra med en liten summa till bröllopet
  • lillasmilla

Solen skiner! Haft en UNDERBAR helg! Ska snart gifta mig! Har bockat av en massa punkter på to do listan i helgen! För att jag ska gifta mig med världens bästa man! =)

• hondafreak

För att min m2b är så delaktiga i bröllops-planerna och påminner om saker och ting och vill vara med !

• trassel

För att jag idag har köpt allt tyg till min klänning och för att min sömmerska är helt underbar!

• Linnnsan

...för att jag tänker ta mod till mig och fria till min älskade på torsdag! Har redan bokat hotell och tagit ledigt för både honom och mig, så nu är det för sent att backa ur!!

Svar på tråden Idag är jag glad...