• Ars amandi

Idag är jag glad...

för att:

visst behöver vi en sån här tråd med

• Svar på tråden Idag är jag glad...
  • Ars amandi

min snälla snälla chef kommer bidra med en liten summa till bröllopet

• emeliek45

För att min underbara kille tog med sig våran vovve idag så jag får lite ensam tid och kan städa ifred....

• Stjärnblomma

Bra tråd-idé!

Enligt väderprognosen ska det inte bli snöstorm på fredag... så vi kanske kan ha vigseln utomhus som vi hoppats

• AnnaochHenrik

För att jag ska till bästaste kompisen på pysselkväll ikväll! 4 glada tjejer, pyssel och en massa pizza, det blir grejer det!

• Fröken Larsson

...för att min fästman bara jobbar fram till lunch (12.30) och sen är ledig resten av dagen. Har krängt på mig kort söt kjol och svarta strumpbyxor dagen till ära, haha! (Tenderar alltför ofta att vara Mysbyxkvinnan...)

• Äntligen är det min tur

Att det är stååålande sol ute idag. Då kan man inte bli annat än glad

• Sommargrönt

För att vi hade en otroligt dålig helg med mycket bråk där allt bara blev fel men nu är sams och längtar hem från jobben så vi kan kramas igen.

• Ida Halmstad

För att min underbara blivande e hemma idag tillsammans med mig. Jag ska läggas in för operation på torsdag så att ha honom hemma känns bra idag, då slipper jag gå och tänka på torsdagen hela tiden :9!

• fitforfight

För att jag fick sova tills 09,30 ! Sonen brukar vanligtvis vilja gå upp vid 07,30.

• BlivandeFruJohansson

Idag ska ja ner på stan me min tärna och kolla underkläder och skor till mej, samt kläder till sonen

Svar på tråden Idag är jag glad...