• paradisfågel

Hockey brudar

Här kan vi hockeytokiga brudar samlas

• Svar på tråden Hockey brudar
  • Nightingale

Ja jag kan ju säga att jag går på rosa hockeymoln ikväll, då jag var på matcen Färjestad-Linköping och värmlänningarna vann!

Härlig stämning!

• matildaochniklas

Va kul med en hockey tråd!!
    Min m2b har ju gjort mig till ett riktigt Leksands fan så än så länge får väl inte jag hänga med er som håller på elitserielag. Men snart så

• Pumpkin

En tråd för mig, även om elitserien är över för oss

Mitt hjärta klappar, Skellefteååå
  • ROM2008

Här har ni en som i kväll är ruskigt besviken över några fjuttiga sekunders effekt.. Japp, jag är HV71:are

• Garonne

Ah! Bra initiativ! Är lite avis på Nightingale! Nu har Färjestad vilat färdigt, så även om det smärtar mitt östgötska hjärta en aning; hej då LHC! ;)

• Nienna

En till hockeytok, även om säsongen är över även för mitt lag. Men jag lever på SM-guldet från ifjol ett tag till. Får väl sympatiheja lite på Timrå som också är västernorrlänningar, fast de slog ut oss. Om ni inte förstått det redan så är jag Modoit.

• Nightingale
    Garonne skrev 2008-03-28 23:03:21 följande:
    Ah! Bra initiativ! Är lite avis på Nightingale! Nu har Färjestad vilat färdigt, så även om det smärtar mitt östgötska hjärta en aning; hej då LHC! ;)
    Ja det var en otroligt härlig match! Jag har inte varit på hockey på nått år och att få se just denna match var mig väl förunnat, första gången jag gjorde något utan kotten (4 mån)!
  • lindahallman

Wow! kul tråd. ja e ett stort HV-fan! spännande att se i hur det går nu i slutet! =)

• PM4ever

Heja Färjestad!
    Var rädd att det var kört förra matchen men nu är vi på gång igen.

• misstrixie

Åh vad kul! Jag är också Färjestadare i själ och hjärta, bor inte i närheten av Karlstad så det är kanske lite märkligt men det blev bara så för många år sedan. Har aldrig varit på någon hemmamatch men bortamatcher i Malmö och Jönköping... älskar att stå i klacken och sjunga och ropa ramsor.

Svar på tråden Hockey brudar