Vad jobbar ni som?
Vad jobbar ni som?
Vad studerar ni till?
Vad VILL ni jobba som?
Vad jobbar ni som?
Vad studerar ni till?
Vad VILL ni jobba som?
jag är maskinoperatör inom pallar
sambon är montör bygger bussar
vet fortfarande inte vad jag vill eller jo men ekonomin tillåter inte det å dte är lastbilschaufför
Jag ar kallskanka utan nagon hogre utbildning, vet inte heller vad jag vill plugga till. Men plugga vill jag ju :(
Min duktiga man ar min forman (suck...) och vid 23 ars alder reda auk. revisor. Kanner mig inte bara gammal (1 ar aldre an honom) utan stressad eftersom han redan ar "klar" och jag inte ens borjat...
Hey, tipsa om nat roligt annorlunda jobb!
Jobbar på DSB Sverige som tågvärd i skåne...
Just nu är jag mammaledig och krönikör. Annars är jag journalist.
Jag är i slutändan av min läkarutbildning och längtar så efter att få komma ut och jobba på riktigt
Har både studerat till lärare och jobbar som det. 4,5 års slit..
Skulle kunna tänka mig att jobba som resekonsult men just nu trivs jag mycket bra på mitt jobb. Ingen dag är lik den andra :)
Jag jobbar som drift- och supportansvarig. Min blivande jobbar som systemutvecklare på samma företag. Båda trivs jättebra med våra jobb.
Jag jobbar på kontoret på en stor lastbilscentral/godsterminal. Är utbildad speditör.
Vet inte om det är detta jag vill göra livet ut, men justnu känns det bra iaf ;)
Är anhörig vårdare
Funderar på att studera till undersköterska
Skulle kunna tänka mig att jobba som fotograf eller med reklam
Jobbar som psykolog. Trivs mycket bra med det.
Jag jobbar privatrådgivare på bank.
Pluggade ekonomi.
Trivs inom finansbranchen och lär fortsätta avancera inom det.
sluttampen med en ekonomutbildning, ska lämna in en magisteruppsats imorgon ... har jobbat under studietid på Handelsbanken. Min blivande är bärgare här på Gotland så attkanske han kan anlita mig som ekonomansvarig ih ih ih , det är inte jag i familjen som har koll på ekonomi, det är mannen!!
Jag har eget företag. Massage och tealounge och galleri. Precis det jag vill just nu!