Vad jobbar ni som?
Vad jobbar ni som?
Vad studerar ni till?
Vad VILL ni jobba som?
Vad jobbar ni som?
Vad studerar ni till?
Vad VILL ni jobba som?
Jag jobbar som miljöingenjör men vill bli läkare, det har alltid varit min dröm men betygen räckte inte till
Jag jobbar med projektberedning och offertarbete på en rivningsfirma. Åker runt och tittar på byggnader som ska rivas. Kalkylerar på det och lämnar ett anbud.
Väldigt varierande yrke där man träffar mycket människor!
Har jobbat här ett halvår nu och trivs kanonbra! Vill aldrig byta!
Jag har alltid dock velat bli läkare, men inte haft orken att studera så länge. =)
Jag jobbar inte för tillfället =/
Kommer förmodligen att utbilda mig inom grafisk kommunikation, och vill då jobba med det när utbildning och sånt är över.
Men innan dess hoppas jag på att få jobb. Som nästan vadsomhelst.
Jag är just nu sjukpensionär, vilket i ärlighetens namn är dötrist. (Det pratas ju om fusket bland långtissjukskrivna, men jag kan omöjligt förstå hur någon frivilligt vill gå sysslolös hela dagarna medan resten av världen arbetar och hanka sig fram på 64% av sin lön... Ursäkta, om jag låter bitter)
Innan dess var jag kanslist och pluggade allt mellan himmel och jord (latin, matematik, fysik, statsvetenskap, filosofi, nationalekonomi och idéhistoria). Tyvärr har jag haft lite svårt att bestämma mig och därför har jag bara max 20 p i varje ämne.
Drömjobbet är lärare vilket jag har jobbat som tidigare. Fast just nu skulle jag vara nöjd med nästan vilket jobb som helst.
jobbar som undersköterska, men har drömmen om att starta ngt eget inom homestagening, äääälskar inredning, men har även alltid drömt om att bli polis och florist
hej, vilken rolig tråd!
jag frilansar som b-foto (=typ "första" foto-assistent) blir filmer, TV-serier, reklam, musikvideos m.m.
stormtrivs med mitt yrke, asroligt och utmanand!
MEN tufft att frilansa, svårt ekonomiskt, speciellt som min m2b också frilansar + är rätt trött på att flänga runt, just nu har jag mitt första jobb hemma i stockholm på över ett år. (jobbar natt, därav möjligthet att BT-surfa såhär mitt på dagen:) )
också framförallt är det yrke som är svårt att kombinera med barn, vilket vi gärna vill ha efter bröllopet!
Jag är förskolechef
Studerar inte
Vet inte vad jag vill arbeta med istället. Trivs väldigt bra med mitt arbete. Trivs bra med chefsyrket.
Musiklärare och frilans som musiker och pedagog
Vad jobbar ni som?
Modell
Vad studerar ni (till)?
Italienska
Vad VILL ni jobba som?
När jag kan prata flytande italienska vill jag jobba som hudterapeut igen och senare också öppna min egna salong