Vad jobbar ni som?
Vad jobbar ni som?
Vad studerar ni till?
Vad VILL ni jobba som?
Vad jobbar ni som?
Vad studerar ni till?
Vad VILL ni jobba som?
Jag jobbar som tjänsteman på ett departement.
Studerar inte, men när jag gjorde det var det statsvetenskap och sociologi.
Jag trivs bra med mitt jobb, det har alltid varit mitt drömjobb och mitt mål . Men i framtiden skulle jag vilja arbeta lite mera självständigt och långsiktigt, t ex skriva utredningar eller liknande. Mera analys och djupare förståelse för frågorna, färre snabba puckar och korta deadlines är målet.
Jag jobbar som speditör, pluggar till detsamma men kommer från och med nu jobba parallellt. Trivs bra med det, mycket utmaningar, kundkontakter och problemlösning.
Jag har en klädbutik. Ja det är roligt, men tiderna kan göra en galen. 6 dagar i veckan 10-18 varje vardsg o så lördagen oxå...Älskar kläder o mode så jag härdar ut Blivande maken är designer/arkitekt. Upptaget par som älskar att starta nya projekt och att jobba m andra ord.
hmm vad jag skulle vilja göra?...Ja vet inte riktigt..jobba vettigare tider tror jag. med något kreativt o utmanande. Förslag någon?
Jag jobbar som banksäljare och har gjort det det senaste 1½ åren men på måndag går jag tillbaka till det yrket jag är utbildad till nämligen undersköterska.
Skulle vilja plugga ekonomi så jag kan jobba på bank men vet inte om jag vill det så mycket att jag orkar börja plugga igen
Jag är byggnadsingenjör o jobbar som konstruktör (mest trä)
min m2b är data-elektroingenjör.
Mkt teknik blir det!!
Jag jobbar som administratör/ekonomiassistent. Det var inte planerat egentligen att jag skulle jobba med sådant men har glidit in på det och trivs väldigt bra. Mest med administrationsbiten så det är nog något sådant jag vill syssla med i framtiden också.
Jag är undersköterska och jobbar heltid i hemvården.
Vill jobba eller plugga till något kontorsjobb.