• Bluebride

Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er

Hej alla norrortsbrudar, tänkte att vi skulle samlas här för hjälp och inspiration. Själv hade jag tänkt gifta mig i Kungsängen nästa år. Är intresserad av er som bor i järfälla och vilka ni tänker anlita och vad det kostar. Kanske vi kan hjälpa varandra med bröllopet.

Bluebride - Kungsängens kyrka

• Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er
  • Bluebride

Bra tips, det ska jag kolla efter

Thila skrev 2008-04-03 17:32:19 följande:
    Nu har vi nog hittat "vårat" band. Vore skönt om man hann boka allt nu så man kan slappna av lite i sommar.Kolla på www.allt-till-din-fest.se där kan man söka efter band eller en dj. Å så kan man välja vad det får kosta så får man lite förslag. Vi fick jättemkt svar snabbt.
  • Thila

bluebride: visst var du från kungsängen? vet du nån bra frisör här i närheten?

• Mitziemoe

Tänkte hoppa in här jag med. Gifter mig i Upplands Väsby 5/7 -08

• Bluebride

jo jag är från kungsängen. min svägerska gick hos frissan på coop. Klippulla i sparbankhuset är bra men vet inte om hon gör uppsättningar

• Thila

frissan på coop, hmm ligger den långt in? tror inte ens jag tänkt på att det finns en frisör där. Vet du nåt om frisörer i Bålsta? Vi har ju precis flyttat hit så jag har ingen koll alls!

• Thila

Mitziemoe: Välkommen! Hur går planeringen?

• Bluebride

vad menar du med långt in? bålsta har jag ingen koll på alls

Thila skrev 2008-04-10 09:45:01 följande:
    frissan på coop, hmm ligger den långt in? tror inte ens jag tänkt på att det finns en frisör där. Vet du nåt om frisörer i Bålsta? Vi har ju precis flyttat hit så jag har ingen koll alls!
  • Bluebride

kul, jag har arbetat utåt infra city förrut och bott en kort stund i rosersberg

Mitziemoe skrev 2008-04-10 09:40:42 följande:
    Tänkte hoppa in här jag med. Gifter mig i Upplands Väsby 5/7 -08
  • Thila

Alltså långt från ingången. Har hittat nummret till klippulla nu. Ska ringa å kolla med henne.

• Bluebride

det är närmare till lilla entrén än den stora.

Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er