• Bluebride

Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er

Hej alla norrortsbrudar, tänkte att vi skulle samlas här för hjälp och inspiration. Själv hade jag tänkt gifta mig i Kungsängen nästa år. Är intresserad av er som bor i järfälla och vilka ni tänker anlita och vad det kostar. Kanske vi kan hjälpa varandra med bröllopet.

Bluebride - Kungsängens kyrka

• Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er
  • beabride

Hej på er!
    Det var ett tag sedan jag tittade in på denna tråd, jag ser att det tillkommit några, kul!
    Mica o Krille, ett fantastiskt bröllopsdatum, vi gifter oss också den 3 maj! det närmar sig....

• beabride

Glömde listan,

April2oo9 - Maria kyrka
    Thila - Håtunakyrka 13/9-08
    beabride - Arlanda 3/5-08

• beabride

gammal lista, försöker igen!!!

April2oo9 - Maria kyrka
    Mica o Krille - vallentuna Kyrka 3/5 -08

• Mica o Krille
    beabride skrev 2008-03-23 17:16:21 följande:
    Hej på er!Det var ett tag sedan jag tittade in på denna tråd, jag ser att det tillkommit några, kul! Mica o Krille, ett fantastiskt bröllopsdatum, vi gifter oss också den 3 maj! det närmar sig....
    Ja, helt perfekt bröllopsdatum.
    Närmar sig ja, nervös än?
  • beabride

Hej igen,
    Både och, var mer nervös i planeringsstadiet sen har det lugnat ner sig samtidigt som jag nu börjar inse att det är snart och då kommer pirret tillbaka. Hur är det för dig då, allt klart för den stora dagen?
    Mica o Krille skrev 2008-03-23 18:06:53 följande:

Ja, helt perfekt bröllopsdatum. Närmar sig ja, nervös än?
  • April2oo9

April2oo9 - Maria kyrka 18/4 - 09
    Mica o Krille - vallentuna Kyrka 3/5 -08

• Mica o Krille

Nä väntar fortf på klänningen. Den blev helt fel så nu måste den göras om.. Och jag letar efter skor. Funderar på att beställa från ebay.

Jag börjar bli nervös nu, innan var det inga problem alls men nu när det börjar närma sig så.. Kommer bröllopsnerverna. Men bara positiva sådana, fjärilar i magen osv.

beabride skrev 2008-03-23 18:34:03 följande:
    Hej igen,Både och, var mer nervös i planeringsstadiet sen har det lugnat ner sig samtidigt som jag nu börjar inse att det är snart och då kommer pirret tillbaka. Hur är det för dig då, allt klart för den stora dagen?Mica o Krille skrev 2008-03-23 18:06:53 följande:
  • Bluebride

håtuna kyrka? Min fd lärare bor precis där.

Är det någon som skulle tänka er att göra mig en tjänst? Bröllop och fotografering är stora intressen, jag undrar om jag skulle kunna fota er på er stora dag. har en vanlig digitalkamera, såklart kan ni få bilderna skickade till er mail.

• April2oo9

Det beror på hur pass bra digitalkamera du har och hur pass bra fotograf du är :)

Bluebride skrev 2008-03-25 22:43:24 följande:
    håtuna kyrka? Min fd lärare bor precis där.Är det någon som skulle tänka er att göra mig en tjänst? Bröllop och fotografering är stora intressen, jag undrar om jag skulle kunna fota er på er stora dag. har en vanlig digitalkamera, såklart kan ni få bilderna skickade till er mail.
  • Bluebride

jag är inget proffs, men jag skulle vilja försöka, såklart ska ni inte bara ha mig som fotograf endast. Digitalkameran är ny och är på 8 megapixel.

April2oo9 skrev 2008-03-25 22:52:27 följande:
    Det beror på hur pass bra digitalkamera du har och hur pass bra fotograf du är :)
Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er