• Bluebride

Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er

Hej alla norrortsbrudar, tänkte att vi skulle samlas här för hjälp och inspiration. Själv hade jag tänkt gifta mig i Kungsängen nästa år. Är intresserad av er som bor i järfälla och vilka ni tänker anlita och vad det kostar. Kanske vi kan hjälpa varandra med bröllopet.

Bluebride - Kungsängens kyrka

• Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er
  • April2oo9

Kan prata lite med min m2b och se vad han säger :)

Bluebride skrev 2008-03-26 22:31:22 följande:
    jag är inget proffs, men jag skulle vilja försöka, såklart ska ni inte bara ha mig som fotograf endast. Digitalkameran är ny och är på 8 megapixel.
  • Mica o Krille

Bilder på min klänning finns i galleriet.

• Bluebride

var ligger maria kyrka?

April2oo9 skrev 2008-03-26 22:33:45 följande:
    Kan prata lite med min m2b och se vad han säger :)
  • blivande fru Rosenquist

maria kyrka ligger precis vid jakobsbers centrum

• Thila

MoK: Lite sent kanske men kolla här:
    hem.passagen.se/annaxx/vuxenlek.html

Massor med lekar. Vet dock inte hur roliga. Hittade bara sidan!

Idag fick vi hem servetterna vi beställt. Jättefina var dem.
    E det nån av er som ska ha underhållning på bröllopsfesten? Vi spanar lite på antingen ett coverband eller en dj kanske. Nån som har nåt tips?

• Mica o Krille
    Thila skrev 2008-03-28 16:02:27 följande:
    MoK: Lite sent kanske men kolla här:hem.passagen.se/annaxx/vuxenlek.htmlMassor med lekar. Vet dock inte hur roliga. Hittade bara sidan!Idag fick vi hem servetterna vi beställt. Jättefina var dem. E det nån av er som ska ha underhållning på bröllopsfesten? Vi spanar lite på antingen ett coverband eller en dj kanske. Nån som har nåt tips?
    Tack så mkt.
    Ett coverband skulle ju vara mysigt, det ville vi ha, om vi hade ahft råd.
  • April2oo9

Känner ni ingen som kan sjunga med mikrofon kanske till instrumentaler? Så ska vi ha :)

Mica o Krille skrev 2008-03-31 12:26:01 följande:

Tack så mkt. Ett coverband skulle ju vara mysigt, det ville vi ha, om vi hade ahft råd.
  • emeliek45

Solnabor, får vi vara med?

• Mica o Krille
    April2oo9 skrev 2008-03-31 12:34:39 följande:
    Känner ni ingen som kan sjunga med mikrofon kanske till instrumentaler? Så ska vi ha :)Mica o Krille skrev 2008-03-31 12:26:01 följande:
    [/citat]

Gör ju inte det. Ingen av mina eller mn fästmans bekanta kan sjunga. heheheh.
    emeliek45 skrev 2008-03-31 12:42:31 följande:
    [citat]
    Solnabor, får vi vara med?

Det är väl klart! När bär det av?
  • Thila

Nu har vi nog hittat "vårat" band. Vore skönt om man hann boka allt nu så man kan slappna av lite i sommar.

Kolla på www.allt-till-din-fest.se där kan man söka efter band eller en dj. Å så kan man välja vad det får kosta så får man lite förslag. Vi fick jättemkt svar snabbt.

Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er