• Bluebride

Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er

Hej alla norrortsbrudar, tänkte att vi skulle samlas här för hjälp och inspiration. Själv hade jag tänkt gifta mig i Kungsängen nästa år. Är intresserad av er som bor i järfälla och vilka ni tänker anlita och vad det kostar. Kanske vi kan hjälpa varandra med bröllopet.

Bluebride - Kungsängens kyrka

• Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er
  • April2oo9

Ni alla vet att på lördag handlar det om bröllop hela dagen på SVT2 va?

• Bluebride

jasså, så pass. vet inte om jag kan, vi ska ev till småland, nästa helg är det bröllopsmässa i bro

• April2oo9

bröllopsmässa låter ju inte helt fel, vad kostar det att gå in på den?

• Bluebride

tänkte det var en bra idé eftersom man ska gifta sig i krokarna

• Bluebride

ska ev till skokloster på lördagen för att fira brorsdottern, så då kan vi stanna hos pappa i kungsängen under lördagnatten

• April2oo9

Jag är lite splittrad ang. bröllopsmässan. Samma dag är det ett Café som föräldragruppen på den förskola som min son ska skolkas in på anordnar. Var på möte idag med förskoleläraren som ska ha ansvar för min son på förskolan och hon sa att det var en bra grej att komma på och träffa andra föräldrar och så..

Jag vet inte vad gööööra..

• Thila

April: Jag hade gått på dagisgrejjen. Bröllopsmässor finns det en hel del men dagisträffen e nog bara en gång. Å ens barn e ju det viktigaste trots allt.. E du hemma med pojken nu? Jag e oxå hemma med våran son. Trodde jag skulle hinna med mycket planering eftersom jag e hemma men inte då!

Imorgon ska vi på min kusins bröllop. Jag ska vara tärna. Ska kolla om jag kan sno några bra ideér.

Ha en trevlig helg alla! Ska bli jättefint väder.

• April2oo9

Thila: Dagisgrejen är varje år :) Samma datum osv.. Japp, jag är hemma med honom t o m 11 aug :) vart ska din pojke gå sen?

Svar på tråden Norrortsbrudar (Sthlm) - alla är välkomna, oavsett vilket år ni gifter er