Är det inte onödigt att sitta och göra fina vigselprogram?
hej! Är det många som anstränger sig mycket ang vigsel programen. Dom slängs ju ändå senare. Är det många som matchar sina vigsel program med inbjudningar och festprogram?
hej! Är det många som anstränger sig mycket ang vigsel programen. Dom slängs ju ändå senare. Är det många som matchar sina vigsel program med inbjudningar och festprogram?
Funderar ev på att ha pärmen i något färgat papper och resten i vanligt vitt papper.
Jag har varit på två bröllop och jag har faktiskt festhäftet kvar från båda. Dom har faktiskt varit lite till hjälp nu när man försöker skapa något eget.
Vi kommer också ha det följa samma tema som inbjudningar o festhäfte.
Håller med ovan att det känns lite "lyxigt". Men så gillar jag o pyssla också...
Inbjudningar och festhäften lägger jag ner mest tid på. Tänkte ha lite diskretare vigselprogram.
Vill ha så lite jobb som möjligt med vigselprogrammen så det blir enkla skrivet hemma vid datorn
Nu ska ni få höra något riktigt hemskt... VI STRUNTAR I VIGSELPROGRAM helt och hoppas att vi blir gifta ändå
Vill inte att folk ska veta vilka låtar som kommer spelas innan vår solist spelar dem, och vi gifter oss borgerligt så vi har inga psalmer som folk ska sjunga med i. Vi tycker inte att vi behöver det helt enkelt.
Hade tankarna på det med, även fast vi gifter oss i kyrkan men det var så många som tyckte att det lät helgalet så det är väl bara göra dom...
Jag är en riktig hamster så jag sparar alltid de när jag varit på bröllop
Gifter oss borgerligt (men med... fullvärdig ceremoni) och känner att det bara är onödigt arbete och kostnad med vigselprogram. Vi slänger in lite info om vigseln i festprogrammet istället (låtval och varför just den låten, etc). Roligare med fullständigt ovetande gäster! ;D
Vigselprogrammet är viktigt för mig! Tycker vigseln är viktigaste delen på dagen och har sett så många tråkiga vigselprogram, har kvar de flesta från de bröllop jag varit på. Sen är det ju inte så mycket jobb eftersom det inte finns så mycket att skriva i det... Festhäftet har vi "lejt" bort till vänner.
Kommer inte ens ha vigselprogram så...även om vi gifter oss i kyrkan, tycker det är onödigt.