• Mirri

Värmlänningar?

Såg att den gamla tråden stängts så jag startar en ny.
    Finns det fler nya och gamla värmlänningar som har lust att haka på så är ni välkomna Det är ju alltid lite lättare att hjälpa varandra när man har lite koll på samma geografiska område

• Svar på tråden Värmlänningar?
  • A hjärta H

Vi2alltid- oh! Duktik du är!! Sjungit på många bröllop?

• Vi2alltid

oj... tack =)
    två bröllop.... men annars mest på gudstjänster typ...

• Mirri

Vi2alltid: hihi! Kul med fler sångare här! Jag är imponerad av tekniken (att spela in och så alltså även om du verkade ha bra sångteknik också )för själv är jag helt oteknisk. Jag kan aldrig lägga upp sånt där på nätet...

LaSvala: Välkomen tillbaka. Tyvärr känner jag ingen men hoppas du hittar någon bra.

A hjärta H: Vi kommer ha en solist och en duett under vigseln och dj under festen.

• Vi2alltid

Äh, en minidisc och en microfon är typ det som behövs :P

Jag är ute efter en manlig soloartist, nån som har nåt bra förslag?? Fick ett tips om Anders Segerström i Arvika, nån som känner till honom?

• Mirri

Det beror på ålder oh hur proffsig ni vill ha och vilket datum det gäller och så. Ingen aning vem Anders är men det finns ju fler.

• Vi2alltid

Mirri: Du känner till nån alltså? :D

• Mirri

Vi2alltid: Min lillebror är en jätteduktig barryton och har börjat göra en hel del solouppdrag men han är fortfarande ganska ung.

• Vi2alltid

Mirri: hmm... vad är "ganska ung" Går det att lyssna på honom nånstans?

• Mirri

Hmmm, vet inte. Jag kan kolla det. Han går musikestetiska linjen på Sunstagymnasiet men är duktig och garanterat billigare än ett proffs

• akela25

Hej!
    Här har ni en tjej från Torsby som planerar att gifta sig i sommar.. förhoppningsvis...

Svar på tråden Värmlänningar?