• Mirri

Värmlänningar?

Såg att den gamla tråden stängts så jag startar en ny.
    Finns det fler nya och gamla värmlänningar som har lust att haka på så är ni välkomna Det är ju alltid lite lättare att hjälpa varandra när man har lite koll på samma geografiska område

• Svar på tråden Värmlänningar?
  • A hjärta H

Hej.

Någon som vet en bra frisör i Sunne? Ingen aning då vi inte bor där.

• Mirri

A hjärta H: Välkomen tillbaka Vill också veta om någon har koll på bra frisörer i Sunne... Känns jobbigt att fixa det i Karlstad.

• Långserud

Tack för tips! Men nu har jag fått en frisör och sminkös, sååå glad!

Lycka till med era bröllop!

• GME76   080802

Vem o vad blev det??

Långserud skrev 2008-03-13 21:36:16 följande:
    Tack för tips! Men nu har jag fått en frisör och sminkös, sååå glad!Lycka till med era bröllop!
  • A hjärta H

Mirri: Ska ni gifta er i Sunne? Har inte läst igenom allt...var?

• Mirri

A hjärta H: Vi gifter oss i Lysvik så Sunne blir närmast och festen i Rottneros.

• Mirri

Vart har ni tagit vägen allihopa!?

Idag ska jag sitta och pyssla med inbjudningarna när jag för en gångs skull är ledig... oj vad bra det går... NOT! Jag blev visst sittande här på forumet i stället

• GME76   080802

Jag är här!!
    Har knutit servettringar av presentsnören o knutit placeringkort på så när det är dags så är det bara att trä igenom servetterna. Mysigt att pyssla med framför teven.

• Mirri

Servettringar av presentsnören? Hur gjorde du då? Nu blir jag nyfiken

• GME76   080802

Köpte snygga limegröna presentsnören på Panduro som jag knutit med en 5-kronas storlek ring för att trä servetten genom. Sen krullade jag banden som hänger ner lite och remsade dom så de blev tunna. Köpte också "tags" i lagom storlek att skriva gästernas namn på som hänger på ringen.
    Kommer trä servetten (IKEAs papperservett) med mittendelen genom och sen skrynkla den så den ser ut som organza-tyg typ. Lägger den mitt på tallriken.

Svar på tråden Värmlänningar?