• Mirri

Värmlänningar?

Såg att den gamla tråden stängts så jag startar en ny.
    Finns det fler nya och gamla värmlänningar som har lust att haka på så är ni välkomna Det är ju alltid lite lättare att hjälpa varandra när man har lite koll på samma geografiska område

• Svar på tråden Värmlänningar?
  • ia7

Ha ha, nej jag är tydligen längre från masarna

• Nanny Macphee

Vi gister oss 8/8 i år

• eveluscious

Atelje13....kikade på deras hemsida. Du vet inte hur de ligger i pris?

Mirri skrev 2008-03-08 19:14:29 följande:
    Nanny Macphee och vi2alltid välkomna!Snitte och lycklig78, kul att se er tillbaka!Vi2alltid: Jag gillar ateljé 13. (fotograf alltså ) Jag tror de är in Grums men de rör på sig
  • miapialillull

Hej Här är en till Värmlandsbrud närmare bestämt Sunne är det någon som vet någon bra fotograf i Sunne?

• Mirri

Hej Miapia!
    Backmans foto finns ju i sunne men jag vet inte om de gör bröllop. Kollade Eniro och hittade Fremars ateljé men har ingen aning om hur de är. Du kan ju ringa dem? 0708 - 56 22 77
    Marie Petzäll finns ju också. Hon ska vara bra enligt min mamma men jag har inte större garantier än så Hon finns på 0565-711103

• Långserud

Hej alla blivande brudar!

Jag är uppvuxen i Värmland men bor inte längre där men vi ska ha vårt bröllop i Karlstadstrakten.

Men nu har jag drabbats av ett akut problem! Den frisören som jag skulle ha har avbokat, panik!

Skulle vara toppenglad för en rad uppslag! Är ute efter en BRA så pris i detta läge är faktiskt inte det viktigaste... plus att jag har PANIK!

Stoooor tackkram till er!

• Vi2alltid

Långserud! Är det i Långserud du ska gifta dig? I så fall kan jag verkligen rekommendera Cecis Design i Säffle (0533 - 166 65)
    Hon är mycket seriös och lyssnar verkligen på vad man själv vill ha. Hon kanske tar lite lång tid på sig ibland men resultatet blir bra! Hon är dessutom bra i pris.
    Mvh maria

• eveluscious

är det en frisör i Säffle du vill ha så är ju Inger på Salong Boy's and girls absolut bäst! Extremt professionell och jätteduktig!
    Är det däremot frisör i Karlstad så finns Salong Nova på järnvägsgatan och Aqua på Drottninggatan:
    www.novakarlstad.se/
    www.aqua.st/

Långserud skrev 2008-03-11 19:44:40 följande:
    Hej alla blivande brudar!Jag är uppvuxen i Värmland men bor inte längre där men vi ska ha vårt bröllop i Karlstadstrakten. Men nu har jag drabbats av ett akut problem! Den frisören som jag skulle ha har avbokat, panik!Skulle vara toppenglad för en rad uppslag! Är ute efter en BRA så pris i detta läge är faktiskt inte det viktigaste... plus att jag har PANIK! Stoooor tackkram till er!
  • Mirri

Långserud: Välkomen! Hoppas det löser sig och du hittar en bra frisör. Jag kan tyvärr inte rekomendera någon för mitt långa hår sköter sig liksom själv... Men var är det du vill att frisören ska ligga?

• Långserud

Hej!

Tack för alla tips!

Helst en frisör i K-stad men öppen för allt, redan pratat med AQUA, NOva och Soda. Tyvärr kunde ingen ge ett rakt svar på direkten...suck.

Så gärna mer tips!

Moda och Gawors har jag fått, mer?

Svar på tråden Värmlänningar?