• Mirri

Värmlänningar?

Såg att den gamla tråden stängts så jag startar en ny.
    Finns det fler nya och gamla värmlänningar som har lust att haka på så är ni välkomna Det är ju alltid lite lättare att hjälpa varandra när man har lite koll på samma geografiska område

• Svar på tråden Värmlänningar?
  • Vi2alltid

det är ingen som har en brudgum som ska gifta sig i frockcoat som ni vill låna/hyra ut sen ;)

• Mirri

GME: Låter nice! har du gjort en prov vikning? Blev det bra?

Vi2alltid: Hihi! Nej, jag har svårt att få på min blivande en kostym ens

• GME76   080802

Jag ska ta en bild . Vikningen är superlätt. Trä igenom bandet o skrynkla .

Vi2alltid:
    Samma här, tror inte sambon kommer ha kostym ens .

Mirri skrev 2008-03-17 21:48:07 följande:
    GME: Låter nice! har du gjort en prov vikning? Blev det bra?Vi2alltid: Hihi! Nej, jag har svårt att få på min blivande en kostym ens
  • Vi2alltid

hehe nej, usch vad det ska vara svårt! :D

• LaSvala

Hej alla blivande brudar!

Nu är jag här och smyger igen...

Håller i ett bröllopsprogram på Kanal 12 och är inför sista programmet på jakt efter ett brudpar att följa den stora dagen. Kom på att det vore en snygg final. Lite sent kanske, men känner ni någon som kommer att gifta sig under april?

Jättetacksam för alla tips!

/Lina (lina@kanal12.se)

• Vi2alltid

Nån som har bra tips spå vart man hittar snygga brudpar till tårtan? tycker det är samma på nästan alla webbsidor...

• Snitte- 5/7-2008

dessa "circle of love" är ju underbart fina... kommer inte ihåg vart man kan köpa dem nu då men man hittar säkert på google

• A hjärta H

Sitter och pysslar lite med musikvalet både för festen och vigseln. Längtar! Vad kör ni på till vigseln? Livemusik? Någon som har koll på något bra band eller sångare?

• Vi2alltid

jag brukar sjunga solo i kyrkan ibland, jag kan sjunga på nåt bröllop ;)
    www.myspace.som/singermiah

Svar på tråden Värmlänningar?