• Millie84

Fler augusti -09?

Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?

• Svar på tråden Fler augusti -09?
  • laris
    knivstabrud skrev 2008-04-27 23:16:02 följande:
    Varför inte Funbo eller Danmarks k:a?
    Lägger till de på vår lista!
  • laris

Förresten, går prästen med på att viga utomhus, ex.vis i någon vacker trädgård (linné?)?

• knivstabrud

De borde de göra.
    Hör med kansliet om det går och vart i så fall.

• Thewedding

Jag har precis börjat mecka med inbjudningskorten Det är ju jätteroligt. Och det kommer kännas helt underbart när dom är färdiga och slippa tänka på det

Vi har bokat wärdshus och vet vilken kyrka vi vill gifta oss i !

Har köpt lite småsaker så att det blir färdigt så att man bara har dom stora kvar sen !

• laris

Nu har vi äntligen prel. bokat Galejan, men inte hunnit skriva på något avtal än. Tänk om något större sällskap vill boka samma datum och han blåser oss. Usch, snacka om bröllopsnerver..

• I hjärta J

Hej Alla!!
    Vi gifter oss den 1 augusti 2009. Vi har bokat kyrka och köpt sambons kläder. Söker min klänning jag ska ha. Känns skönt att ha sånt färdigt.
    Sen ska vi fråga svärföräldrarna om vi får deras ringar. Dom har dom inte på sig. Tänkte det kunde vara kul att ha deras ringar.

• Lövings

Hihi, vi ska också gifta oss 1 augusti 2009=)

I hjärta J skrev 2008-05-14 12:04:16 följande:

Hej Alla!!Vi gifter oss den 1 augusti 2009. Vi har bokat kyrka och köpt sambons kläder. Söker min klänning jag ska ha. Känns skönt att ha sånt färdigt.Sen ska vi fråga svärföräldrarna om vi får deras ringar. Dom har dom inte på sig. Tänkte det kunde vara kul att ha deras ringar.
  • Lillac

Jag och min pojkvän kommer gifta oss samma dag som Löving, laris och I hjärta J.

Vi har i tanke kommit ganska långt i planeringen, men inte i handling. Vi vet exempelvis vilken kyrka vi skulle vilja vigas i men har ännu inte varit där och frågat om det går för sig..

• Lillac

Thewedding skrev 2008-03-30 20:11:32 följande:

Har ni valt nåt färgtema än ? Vi var inne på rosa , vitt och silver nu är jag osäker om jag verkligen vill ha det. Tycker det är jättesvårt !
    Vi kommer ha samma färgtema som er. På din presentation verkar det också som att ni är lite inne på pärlor och rosor, vilket vi också tänkte ha som ett litet extra tema. (Får man lov att fråga var ni har fått tag i de söta rosljusen?)
  • Jeffa

Hej!
    Vi gifter oss också i augusti -09. Den 15/8 för att vara exakt . Har redan köpt min klänning,bokat kyrkan, och ska beställa min ring nu. Skönt att se att det finns fler brudar som är ute i god tid . Har i stort sett hela bröllopet planerat i huvudet, så nu ska det bara bli som jag vill oxå...
    Kram Jennifer

Svar på tråden Fler augusti -09?