• Millie84

Fler augusti -09?

Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?

• Svar på tråden Fler augusti -09?
  • Cajsa Magnus
    Millie84 skrev 2008-02-28 15:13:26 följande:
    Vi valde 8/8 för att det är lätt att komma ihåg och vill gärna ha bröllopet i augusti, för att passa in med semestrar. De andra lördagarna i augusti har vi nära vänner och släkt som fyller år, så vill ha ett "eget" datum bland allt annat som händer då.
    Läst på er sida att ni bor i Linköping, KUL. Det var i Linköping som jag träffade min m2B.
  • Millie84

Cajsa Magnus skrev 2008-02-28 15:20:42 följande:

Läst på er sida att ni bor i Linköping, KUL. Det var i Linköping som jag träffade min m2B.
    Oj, blev lite fel. Måste varit Lövings du menade som bor i Linköping :)
  • Cajsa Magnus

Sorry, Självklart!! Tack!

• Lövings

Hihi, ja de va jag som kom från linköping=)
    Ja, det va här jag träffade min blivande med, kommer inte härifrån egentligen men flyttade hit
    Vart bor ni nu då?

• brud2009

Uppsala bor vi!
    Pratade med mina föräldrar i går kväll och fick världens överraskning. De ska betala all mat och drycken till maten, vilken bröllopspresent

• Cajsa Magnus

Uppsala vad trevligt, där har vi också bott. Magnus är uppvuxen i Uppsala.
    Själva bor vi i en liten "håla", Veberöd.
    Gud vilken trevlig överraskning att få...det skulle inte sitta fel.

• brud2009

Ja, vi blev verkligen överlyckliga. Har inte världens bästa ekonomi då jag de senaste två åren varit mammaledig med vårt yngsta barn. Var ligger Veberöd?

• Cajsa Magnus

Det ligger cirka 2 mil utanför Lund, österut.

• brud2009

Igår kväll tog vi och frågade en gammal vän till mig och hennes man om de skulle vilja vara toastmasters och de tackade ja utan att tveka, de tyckte det var en ära Skönt, nu har man äntligen någon att bolla idéer med, är ju hemligt än så länge för alla andra.

• SplusP

Vi ska också gifta oss i augusti 2009, den 15:e =) Ni som tycker att ni är tidigt ute, det tyckte jag med men tydligen inte i bröllopsvärlden. Vi har kontaktat fotografer som redan var bokade vårt datum så det gäller verkligen att vara ute i god tid. Ett tips bara så ni får det ni vill ha :)

Svar på tråden Fler augusti -09?