Fler augusti -09?
Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?
Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?
Cajsa Magnus skrev 2008-02-28 15:20:42 följande:
Sorry, Självklart!! Tack!
Hihi, ja de va jag som kom från linköping=)
Ja, det va här jag träffade min blivande med, kommer inte härifrån egentligen men flyttade hit
Vart bor ni nu då?
Uppsala bor vi!
Pratade med mina föräldrar i går kväll och fick världens överraskning. De ska betala all mat och drycken till maten, vilken bröllopspresent
Uppsala vad trevligt, där har vi också bott. Magnus är uppvuxen i Uppsala.
Själva bor vi i en liten "håla", Veberöd.
Gud vilken trevlig överraskning att få...det skulle inte sitta fel.
Ja, vi blev verkligen överlyckliga. Har inte världens bästa ekonomi då jag de senaste två åren varit mammaledig med vårt yngsta barn. Var ligger Veberöd?
Det ligger cirka 2 mil utanför Lund, österut.
Igår kväll tog vi och frågade en gammal vän till mig och hennes man om de skulle vilja vara toastmasters och de tackade ja utan att tveka, de tyckte det var en ära Skönt, nu har man äntligen någon att bolla idéer med, är ju hemligt än så länge för alla andra.
Vi ska också gifta oss i augusti 2009, den 15:e =) Ni som tycker att ni är tidigt ute, det tyckte jag med men tydligen inte i bröllopsvärlden. Vi har kontaktat fotografer som redan var bokade vårt datum så det gäller verkligen att vara ute i god tid. Ett tips bara så ni får det ni vill ha :)