• Millie84

Fler augusti -09?

Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?

• Svar på tråden Fler augusti -09?
  • brud2009

Hur går det för er? Länge sen man hörde något
    Själv så har jag precis bokat kyrkan och lokalen. Så den 8/8 2009 ska det äntligen ske
    Längtar tills i jul då vi ska berätta för alla.

• Hjalmar

hej.. jag hoppar också in här:) 9/8 blir det för oss! Känns rätt avlägset, men när man börjar tänka efter så är det (nästan) lika långt dit som från julen till mars- och det har ju gått supersnabbt:S Håller på med inbjudningskort, färgtema och sånt nu..svårt för en velig människa som mej:)

• Augustibrud2008

9/8 blir det för oss med =)

Vill att det ska vara Augusti NU!!!!

Håller oxå på med inbjudningskorten. SVÅRT! Vill göra själv, men har dålig fantasi...

Känns som att jag kommit väldigt långt i planeringen, även fast vi nyss börjat planera. Kläder, kyrka, lokal, skor är fixat, frisör bokat, ev make-up bokat!! Hej va de går!!

ROLIGT =)

• Hjalmar

Ja nog känns det som att man kommit en bit. Mycket är fixat men de är en hel del kvar:) själv har vi bokat kyrka, lokal, frisör, fotograf, bröllopsresa, klänning som håller på att sys upp:).. men blommor, hans kläder, ringar, färgtema, skor, underkläder, alla trycksaker osv ger mig gråa hår;D

Jag har också rätt dålig fantasi men har lejt bort arbetet med inbudningskorten till min syster som har många bra ideer!

Ni andra som gifter er i augusti: vad har ni för blommor?

• brud2009

Eftersom vi ska gifta oss 2009 har vi inte kommit fram till så mkt mer än lokal och kyrka. Men vi kommer definitivt ha mkt rosor då jag bara älskar dem

• Hjalmar

Oj såg inte att det stod 09..man lever lite i sin egen dimma, förlåt:)

• brud2009

Gör väl inget
    Även om det är olika år så är det ju "samma" månad. Kul att höra hur ni tänker och planerar, så vi som har nästa år kan "nalla" era ideer och förslag som man annars kanske inte skulle hunnit göra

• Thewedding

Här är en till vi gifter oss den 29 aug 2009

• knivstabrud

Vi ska också gifta oss i agusti 2009 (15)
    Vi har bokat kyrka och lokal och fick känslan av att det var tur att vi redan börjat boka. De verkade inte förvånade alls!

• brud2009

Knivstabrud
    Misstänker att du bor i knivsta, bor själv strax utanför Uppsala (norr om).
    Var ska ni ha festen?

Svar på tråden Fler augusti -09?