• Millie84

Fler augusti -09?

Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?

• Svar på tråden Fler augusti -09?
  • Thewedding

Har ni valt nåt färgtema än ?

Vi var inne på rosa , vitt och silver nu är jag osäker om jag verkligen vill ha det. Tycker det är jättesvårt !

• brud2009

Jag tycker det är jättesvårt att välja, tur att det är ett tag kvar Men jag är inne på att kanske ha mörkrött, vitt och lite grönt.

• Lövings

Vi ska ha ljusgrönt och benvitt bara=)
    Tycker det är jättefint..

• knivstabrud

Hallå brudar!

Hur går det med planeringarna!

• brud2009

Står rätt still just nu faktiskt Har köpt lite papper, stämpel, embossingpulver och embossingpenna, har inte bestämt om vi ska göra inbjudningskorten själva eller om vi ska köpa färdiga. Kul att prova lite olika ideér!
    Själv då?

• knivstabrud

Kan inte hålla fingrarna i styr så inbjudningskorten är nästan klara. Är bara att skriva ut texten. Men jag väntar lite med det, man vet ju aldrig om något ändras. Det är ju ett tag kvar. :)

• laris

Gud vad jag blir stressad när jag läser allas inlägg, hur har ni hunnit så långt i planerandet?! Jag är imponerad!! Vi gifter oss den 1:a augusti 2009 och har inte hunnit något långt alls..

Kul att få vara med i denna tråd för utbyte av ideér och tankar!

• knivstabrud

Jag tycker inte du ska känna dig stressad. Jag kan bara inte låta bli för jag tycker det är så kul!

• laris

Åh, jag med!

Tog ett snack med min M2B efter jag hade läst era inlägg och bestämde oss för att ta oss till Uppsala på en rundtur till helgen för att titta på några kyrkor.

Har någon av er tjejer tips på någon liten, mysig kyrka i just Uppsala?

• knivstabrud

Varför inte Funbo eller Danmarks k:a?

Svar på tråden Fler augusti -09?