• Millie­84
    Äldre 28 Feb 14:05
    7570 visningar
    71 svar
    71
    7570

    Fler augusti -09?

    Är jättelångt kvar till augusti -09, men har smått börja planera ändå :) Finns det flera som slår till då?

  • Svar på tråden Fler augusti -09?
  • brud20­09
    Äldre 28 Feb 14:11
    #1

    8/8 eller 15/8 2009 är vårt datum.
    Jag vet, det är jättelångt kvar men har också börjat planera Håller som bäst på att titta på lokaler, ska titta på en i morgon. Ska bli skönt när lokalen och kyrkan är bokad.

  • Cajsa Magnus
    Äldre 28 Feb 14:18
    #2

    Vi ska gifta oss ännu senare..i September 2009...och jag känner att det ska bli så skönt att hitta lokalen..sen ska jag lugna ner mig...just nu går jag på bröllopshögvarv...

  • Millie­84
    Äldre 28 Feb 14:27
    #3

    Vi hade också tänkt oss 8/8 :) Man rycks med av allt planerande här på BT och fast man vet att det är så långt kvar så kan man sitta och fundera på kristyr på sockerbitarna... Vart ska ni gifta er någonstans?

  • brud20­09
    Äldre 28 Feb 14:29
    #4

    Skönt att höra att vi är fler som är uppe i högvarv vad gäller lokalen, känns som man ägnar all ledig tid till att hitta en passande lokal. Som sagt ska bli SÅ skönt när det är avklarat.

  • Jiel o Deps
    Äldre 28 Feb 14:49
    #5

    Hej på er! Vi har satt datumet 7:e augusti 2009, längtar redan dit och vill börja planera ordentligt nu. Vi har redan kommit på vart vi vill vigas och vart vi vill ha middagen, men vi har inte kommit så långt att vi har bokat eller ens frågat om det går.
    Vi har tänkt borgligt i den park som vi delade första kyssen i.

    Hur kom ni fram till erat datum? Kan vra intressant att veta...

  • Löving­s
    Äldre 28 Feb 14:54
    #6

    Hej=) Linköping här. VI har redan bokat lokal och kyrka och catering och vi ska gifta oss den 1 augusti 2009.
    Fasen, mina trycksaker är nästan klar (gjort de själv på datorn)
    Kommer bli långt 1½ år=(
    Men det är bra, kan man konstentrera sig på detaljerna=)=)

  • Barnae­ngeln
    Äldre 28 Feb 14:57
    #7

    hej ni är välkommen in i 2009 blir det av tråden efter som vi tydligen inte är så många ännu

  • Cajsa Magnus
    Äldre 28 Feb 15:08
    #8

    Vi ska gifta oss i Skåne, helst ute ngnstans på Österlen. Det blir inget kyrkbröllop.
    Datumet satt vi och spånade fram...jag vill gärna göra det under hösten mer än sommaren, så tycket vi att 090919 blir enkelt att komma ihåg.
    Lokal...detta eviga letande...kan inte jobba längre..letar bara..

  • Jiel o Deps
    Äldre 28 Feb 15:12
    #9

    Jag kan tillägga att jag finns i Tranås

  • Millie­84
    Äldre 28 Feb 15:13
    #10

    Vi valde 8/8 för att det är lätt att komma ihåg och vill gärna ha bröllopet i augusti, för att passa in med semestrar. De andra lördagarna i augusti har vi nära vänner och släkt som fyller år, så vill ha ett "eget" datum bland allt annat som händer då.

Svar på tråden Fler augusti -09?