• Lycka o Kärlek

Internetbutiker för skor?

JAg är ute efter ett par skor till bröllopet. På Brandos hittade jag ett par jättefina och helt perfekta (rund tå och 5-6cm högklack!!) men de var HELT slut i just min storlek och det verkar inte som om det är något de får in mer av...

Är det någon som kan tipsa mig om fler internetbutik? Eller om en sådan sko som ajg är ute efter?

• Svar på tråden Internetbutiker för skor?
  • Anja 19 juli 2008

Det övre inlägget var alltså till dig Peas Hoppas det var dem du menade?

• Anja 19 juli 2008

Aaah det var alltså inte den skon du menade peas... du ville ha en klackhöjd på max fyra cm...

• Anja 19 juli 2008

www.justbrides.co.uk/products.asp&d=38&c=614

Här har du den tex...

det är den som heter Lindsay

Om just denna sida leverar t sverige vet jag inte??

Men googla annars på bridal shoes, rainbow club och ev lindsay så får du säkert upp många träffar

• Anja 19 juli 2008

Vad tror ni att vidare passform betyder? Hur breda kan dom vara???

Jag har 37,5 i storlek... borde det inte gå att ha denna sko ändå, suck...

• fdLadye

just ja länken jag skickade var att jag la in skolänkar på den=)
    Så nu vet ni=)

• zilly

Halloj!

Jag har hittat den perfekta skon för mig å tärnorna.. finns att beställa på nätet.. har bara hittat ett par skor till en tärna på Mixage i sthlm.

www.shoemall.com/catalog/product.jsp&categoryId=0&subCategoryId=0&typeId=0

• Lycka o Kärlek

OJ OJ, , tack för alla tips!

Jag hittade mina drömskor på have2have! Det var nog dessa jag kollat in på brandos men där fanns inte min storlek!!

Tusen tack!

• Anja 19 juli 2008

Lycka och kärlek

vilka var det??

• pojomo

oj oj oj jag kan inte förstå hur folk kan gå runt i skor med 7 cm klackar och desutom är klacken som en tändsticka

Jag hade ett par sor med 5 cm klack som även var bred men jag kan inte gå med såna. Jag blir helt stel i kroppen....men det är ju såå fint med klackar. Jaja jag ska ha max 3 cm klack men ont i fötterna det kommer jag ha ändå

• Anja 19 juli 2008

pojomo jag är precis lika dan, fniss...

• Kungslilja

zilly, hur fungerade frakten från shoemall? Hittade några väldigt fina skor där, men förstår det som att man måste skaffa någon slags adress i USA för att få dem fraktade till Sverige därifrån.

• zilly

Kungslilja

Jo min brudtärna har ju då en kompis i USA så vi beställer hem till henne och så skickar hon dem hit... så det är ju lite krångligt. Men man ska kunna öppna ett konto och då ska de kunna skicka till sverige. Jag har inte tagit reda på exakt hur eftersom det löste sig nu med frakt för oss.

Svar på tråden Internetbutiker för skor?