• Lycka o Kärlek

Internetbutiker för skor?

JAg är ute efter ett par skor till bröllopet. På Brandos hittade jag ett par jättefina och helt perfekta (rund tå och 5-6cm högklack!!) men de var HELT slut i just min storlek och det verkar inte som om det är något de får in mer av...

Är det någon som kan tipsa mig om fler internetbutik? Eller om en sådan sko som ajg är ute efter?

• Svar på tråden Internetbutiker för skor?
  • pallesj

Kollade dina skor nu De var ju jätte fina Var hade du köpt de?? Sa du att de kostade?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 16:50:59 följande:

Japp jag har sagt max 4 och hittade en sko med 3 cm klack (den jag länkade till). tycker den är jättevacker + att 3 cm nog är alldeles lagom m tanke på att jag ALDRIG går m klackar, har svårt att gå m klackar och man ska ha dem på hela dagen
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 16:47:07 följande:

Kollade in din sko nu... jättefin!Men wwwwaaaaaaa hjälp, klackhöjd 7 cm, hoho jag har satt en MAXHÖJD på fyra cm. Högre än så så kan jag ej gå (pluss att jag blir längre än m2b om jag har en klack på över 5 cm )
    7 cm är inte så farligt faktiskt, jag brukar aldrig ha klackar, men det kändes faktiskt helt ok. Men jag har ju läst om att du inte vill bli för lång det problemet har inte jag då min blivande är minst 15 cm längre än mig...
  • Anja 19 juli 2008

Haha Nienna, mer än 5 cm klack så kan jag helt enkelt inte gå *asg*

Jag har ett par stövlar m 6 cm klack och jag kan inte använda dem!

När jag och sambon var ute och åt för ett tag sen och sen gick arm i arm på stan så frågade han på fullaste allvar om jag var full eller om jag gick så illa på klackarna (jag var INTE full)

Kunde lixom inte hålla balansen ALLS, vacklar och vinglar... hahaha

• Anja 19 juli 2008

De kostar ca 65 pund vilket är MYCKET... suck, typ 800 kr eller nåt va?

Men vet ni vad jag såg att det stod nu

Det står att det är en sko med vidare passform, f...n!

jag har typ universums SMALASTE fötter. Skit oxå!
    Hade äntligen hittat den perfekta skon...

www.weddings2go.co.uk/Details.cfm&category=

• Anja 19 juli 2008

Nienna

japp har kollat på den Den är fin men den känns inte HELT RÄTT du vet

Hmmm jag som såååå gärna ville ha den där skon i min blogg

Först ville jag ha denna, sen upptäckte jag att den hade för hög klack:

anjasbrollops.blogg.se/1200871272_brudskor.html

OBS, inte den övre utan den som är nederst i detta inlägg! Den som är helt i ivory... Det är verkligen min drömsko, men den har 5,5 cm klack så den går fetbort

• peas

Anja 19
    Vart har du hittat dina skor?
    Vill ha en klackhöjd på max 4 cm, men det verkar ganska svårt att hitta.

• Anja 19 juli 2008

Vet inte exakt vilka skor du menar? Jag har nog länkat till alla om du tittar upp ibland inläggen

De ivory-färgade i min blogg, har jag hittat på www.shoesforweddings.com

de heter campbell finns i både vit och ivory.

Svar på tråden Internetbutiker för skor?