• Lycka o Kärlek

Internetbutiker för skor?

JAg är ute efter ett par skor till bröllopet. På Brandos hittade jag ett par jättefina och helt perfekta (rund tå och 5-6cm högklack!!) men de var HELT slut i just min storlek och det verkar inte som om det är något de får in mer av...

Är det någon som kan tipsa mig om fler internetbutik? Eller om en sådan sko som ajg är ute efter?

• Svar på tråden Internetbutiker för skor?
  • Anja 19 juli 2008

5,5 cm klack men inte rund tå. Såg ej att du skrivit det! Jag gillar ju när tån ser ut precis så här, liiite fyrkantig. Har svårt för rund eller spetsig tå

• Skåne Anna

Hej,

köpte mina skor för ett par dagar sedan på www.halens.se för 199 kr. Finns i mitt galleri. Jag tycker att de är jättefina för en billig slant! Och allvarligt, kommer man någonsin att använda dem igen? (Det gäller ju i och för sig brudklänningen också och den kostade en slant.)

• Waersta

Det går inte att se ditt galleri..

Skåne Anna skrev 2008-02-27 20:34:59 följande:

Hej, köpte mina skor för ett par dagar sedan på www.halens.se för 199 kr. Finns i mitt galleri. Jag tycker att de är jättefina för en billig slant! Och allvarligt, kommer man någonsin att använda dem igen? (Det gäller ju i och för sig brudklänningen också och den kostade en slant.)
  • Skåne Anna

Nähe, vad dumt. Vad gör man för att öppna det? Ngn som vet?

• Anja 19 juli 2008

Du måste gå in på dina sidor och välja att du vill visa galleri... finns en hel lista m saker som man ska klicka i om man vill att andra ska kunna se dem

Vänta ska jag kolla närmre...

• pallesj

Finns det nån som har nåt bra tips på nån affär där skorna inte kostar så mycket? Runt 300kr max

• Anja 19 juli 2008

Skåne Anna

Du går in på MIN SIDA längst upp t höger på skärmen, i rutan. Sen kollar du i menyn t vänster, nästan längst ner står det Inställningar, där klickar du, sen så måste du klicka i bildgalleri och spara inställningarna.

Sen kan vi se

• Anja 19 juli 2008

Pallesj

Alltså brudskor kan du ej få till den summan, men likväl snygga skor som ser ut som brudskor (med brudskor menar jag såna skor som KALLAS brudskor och som oftast är av satin, siden etc).

Men om du kollar wedins, din sko, brandos etc så ska du säkert kunna hitta ett par snygga, vita/offwhite skor som du kan ha som brudskor.

"de sk riktiga" brudskorna ligger ju i princip aldrig under 500-600 kr. de flesta verkar ligga på 700 och över.

• Anja 19 juli 2008

Det skulle stå brudskor kan du NOG inte få till den summan... Man vet ju aldrig Kolla på olika hemsidor och se om de har någon utförsäljning, rea, utgående sortiment etc...

Svar på tråden Internetbutiker för skor?