• Lycka o Kärlek

Internetbutiker för skor?

JAg är ute efter ett par skor till bröllopet. På Brandos hittade jag ett par jättefina och helt perfekta (rund tå och 5-6cm högklack!!) men de var HELT slut i just min storlek och det verkar inte som om det är något de får in mer av...

Är det någon som kan tipsa mig om fler internetbutik? Eller om en sådan sko som ajg är ute efter?

• Svar på tråden Internetbutiker för skor?
  • pallesj

Jo jag förstår att man inte kan få brudskor till det priset, men jag ska inte ha vita skor och inte med klack, Sa jag letar efter billigast möjliga svarta eller silver skor

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 10:34:12 följande:

Det skulle stå brudskor kan du NOG inte få till den summan... Man vet ju aldrig Kolla på olika hemsidor och se om de har någon utförsäljning, rea, utgående sortiment etc...
  • Anja 19 juli 2008

Jaha men dåså... det framgick inte!

Då ska du nog inte ha några problem alls att hitta skor för under 300

• pallesj

Nä tror jag inte heller att det ska vara men tänkte om det fanns några på nätet som kanske var lite finare och billigare, har ingen brådska direkt med skorna

• Augusti080808
    pallesj skrev 2008-02-28 11:45:44 följande:
    Jo jag förstår att man inte kan få brudskor till det priset, men jag ska inte ha vita skor och inte med klack, Sa jag letar efter billigast möjliga svarta eller silver skorAnja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 10:34:12 följande:
    Skopunkten är ett hett tips då. DOm brukar ha snygga svarta sko
    O billigt
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 10:33:28 följande:

PallesjAlltså brudskor kan du ej få till den summan, men likväl snygga skor som ser ut som brudskor (med brudskor menar jag såna skor som KALLAS brudskor och som oftast är av satin, siden etc).Men om du kollar wedins, din sko, brandos etc så ska du säkert kunna hitta ett par snygga, vita/offwhite skor som du kan ha som brudskor."de sk riktiga" brudskorna ligger ju i princip aldrig under 500-600 kr. de flesta verkar ligga på 700 och över.
    Jag köpte mina på littlefairies. se för 390:-. Tror de tog det för alla sina brudskor. Jag köpte modellen Shannon.
  • pallesj

Bra tips men de verkar inte ha större storlek än 39 hmmm Jag är storfotad haha

Nienna skrev 2008-02-28 16:40:38 följande:
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 10:33:28 följande:
    Jag köpte mina på littlefairies. se för 390:-. Tror de tog det för alla sina brudskor. Jag köpte modellen Shannon.
  • Anja 19 juli 2008

Kollade in din sko nu... jättefin!

Men wwwwaaaaaaa hjälp, klackhöjd 7 cm, hoho jag har satt en MAXHÖJD på fyra cm. Högre än så så kan jag ej gå (pluss att jag blir längre än m2b om jag har en klack på över 5 cm )

• pallesj

Ja jag har oxå sagt låg klack Max 2cm annars blir jag längre än min m2b och tycker det skulle se löjligt ut.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 16:47:07 följande:

Kollade in din sko nu... jättefin!Men wwwwaaaaaaa hjälp, klackhöjd 7 cm, hoho jag har satt en MAXHÖJD på fyra cm. Högre än så så kan jag ej gå (pluss att jag blir längre än m2b om jag har en klack på över 5 cm )
  • Anja 19 juli 2008

Japp jag har sagt max 4 och hittade en sko med 3 cm klack (den jag länkade till). tycker den är jättevacker + att 3 cm nog är alldeles lagom m tanke på att jag ALDRIG går m klackar, har svårt att gå m klackar och man ska ha dem på hela dagen

Svar på tråden Internetbutiker för skor?