• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

killar

wretenstam låter väldigt fint. det blir bara en väldigt lång namnteckning men det kan man ju absolut leva med.

Ulvatorp skrev 2008-04-17 21:56:10 följande:
    Visst är den fiiiiin!! Den är tom i guld som bröllpet bla går i....jag har tänkt på allt....Ja snart lördag...var inne å köpte en klänning till på lördag. Appropå det så hade tydligen Dan och Conny redan bestämt att vi skulle hem till dom innan...Conny hade bara glömt en ytte pytte liten detalj...ATT BERÄTTA DETTA FÖR MIG!!! *suck* karlar...sicket folk...
  • Ida Halmstad
    Ulvatorp skrev 2008-04-17 22:02:55 följande:
    Vad tror ni om Wretenstam som efternamn??Samhället där torpet Ulvatorp ligger heter Wret och en liten förlängning med ; en och mitt stam från Lindestam...Sökt på hitta och google och det finns inget som heter så!!Och det kan väl knappast vara för likt Wretstam?
    Verkligen super fin tiara, gud va skönt med klänningen...det börjar närma sig :). med mig e det inget vidare, har iaf fått styrkan tillbaks att jag orkar småpromenader så det går iaf framåt!! Kram
  • Ida Halmstad

september 2008- anmäl mig också till vårruset, det e ju ganska snart men orkar jag inte gå runt så kan jag ju alltid bara möta upp er och ha picknick, jag kan stå och heja vid mål annars :). Men målet e iaf att gå med er runt de 5 km. Kram

• september2008

toppen.
    jag skickar ett sms med mina konto uppgifter. sätt gäna in pengarna när du har möjlighet. skriv ditt namn så jag vet.

gäller även er andra tjejer som ska vara med.

pids kolla med dina systrar. måste få ihop 6 st till idag

nu ska jag till barnakuten med henry. hans förkyldnings astma kom tillbka i natt och nu i morse hostade han så mycket att han kräktes.....på mig........bläääääää

kram kram

Ida Halmstad skrev 2008-04-18 08:35:20 följande:

september 2008- anmäl mig också till vårruset, det e ju ganska snart men orkar jag inte gå runt så kan jag ju alltid bara möta upp er och ha picknick, jag kan stå och heja vid mål annars :). Men målet e iaf att gå med er runt de 5 km. Kram
  • Pidis

Har inte fått tag på någon mer ännu.
    Någon annan som har någon som vill hänga på att gå??

• september2008

jag har frågat mina två tjejkmpisar.

så nu på deras hemsida att sista datum för att anmäla var den 25 april nu. dom måste ha ändrat det nyligen.

vi är än så länge
    pidis
    ida halmstad
    fitforfight
    septemer2008

så vi behöver två till. någon som känner någon??

Pidis skrev 2008-04-18 12:19:21 följande:
    Har inte fått tag på någon mer ännu.Någon annan som har någon som vill hänga på att gå??
  • Wretenstam

För Conny blir det några bokstäver extra men för mig blir det bara en extra så det är hugget som stucket... Men tror du att det är för likt Wretstam? det är ju ett helt annat uttal med Wretenstam, men man vill ju vara på säkra sidan eftersom vi nu får punga ut med ytterligare 1500 pix...lite surt

september2008 skrev 2008-04-17 22:22:27 följande:
    killar wretenstam låter väldigt fint. det blir bara en väldigt lång namnteckning men det kan man ju absolut leva med.
  • september2008

jag tror inte att det är likt. vad jag har förstått så ska det räcka med en bokstavs skillnad. tänkte föreslå att ni skulle ringa dom och kolla men kom på att det hjälpte inte er förra gången.

Ulvatorp skrev 2008-04-19 08:56:47 följande:
    För Conny blir det några bokstäver extra men för mig blir det bara en extra så det är hugget som stucket... Men tror du att det är för likt Wretstam? det är ju ett helt annat uttal med Wretenstam, men man vill ju vara på säkra sidan eftersom vi nu får punga ut med ytterligare 1500 pix...lite surt
  • Pidis

Kollar på psalmtoppen nu faktiskt
    Kom på att man kan ju få några bra tips på sånger man kan ha i kyrkan. Väldigt fina låtar faktisk.

Ska ragga lite flera till vårruset.
    Mamma får jag svar från på måndag.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar