• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

jobb, jobb och mera jobb
    sitter nu framför datorn och halv sover.
    det blir tidigt till sängs så man är pigg i morgon hihihi

Pidis skrev 2008-04-11 19:13:47 följande:
    Tja tjejerHur har veckan varit?Ser fram emot imorgon.Ha en trevlig kväll
  • september2008

tack tjejer för en underbar kväll och tack även ida halmstad för presenten. den kommer att njutas av i morgon

nu har jag plockat iordning det sista och sängen skriker åt mig att gå och lägga mig. det är bäst att lyda

kram till er alla

• Pidis

Tack september för en otroligt rolig och trevlig kväll.
    Hoppas att ni fick igång singstar.
    Jag somnade jätte gott när jag kom hem orkade inte hålla ögonen öppna så länge ha ha ha

Ha en bra dag
    Kraimz

• Ida Halmstad

Hej tjejer!

Hoppas att ni hade en härlig kväll igår, det verkar som det :)!! Hoppas också att ni alla mår bra idag, men det kanske inte blev så många drinkar !!

• september2008

Oj så gott det är att få sova lite längre. Andreas och henry har inte varit hemma i natt vilket innerbar att när jag vaknade kl 09 så var det vara att somna om underbart....hihi
    för min del blev det alldeles lagom med alkohol. skönt när man vet vart sitt stopp är.

jo pidis vi fick igång singstar. andreas ringde mig och jag fick veta hur jag skulle göra. men det blev bara några låtar sedan fortsatte vi att babbla på.

gud vad underbart det är med vänner som man kan prata all med
    som sagt saknade dig ida. bamse kram till dig

• fitforfight

Tack för igår jättetrevligt! å god mat!! gissa vad som står på matsedeln idag? kycklingspett och sån god potatis

Idag har vi varit på stadsbondgåden och Linus va helt tokig i getterna ,han härmade dom hela tiden

• september2008

mums jag ska äta lite rester till lunch så jag får det oxå smaskigt hihi
    ligger framför datorn och kollar på top model 10 och äter upp dom sista av mina oreobollar. smaskigt värre.

stadsbondgården måste jag och henry till någon gång. vi har varit där en gång med det regnade så vi stannade inte så länge. kan tänka mig att linus gillade djuren.

fitforfight skrev 2008-04-13 12:50:53 följande:
    Tack för igår jättetrevligt! å god mat!! gissa vad som står på matsedeln idag? kycklingspett och sån god potatis Idag har vi varit på stadsbondgåden och Linus va helt tokig i getterna ,han härmade dom hela tiden
  • september2008

här var det verkligen dött
    många brudar och brudgum som fortfarande sover ide hihihihi

• Wretenstam

Halloj bruttor och karlar!

September:
    Tack för senast! Verkligen hur trevligt som helst och maten ska vi bara inte prata om, jag älskar plockmat!! Det var så jädrans gott!

Nu är klänningarna äntligen under beställning! Ska få mina formulär som jag ska fylla i idag på min mail, den som väntar på ngt gott...

Annars går det lite trögt för tillfället (ovanligt för mig att säga så... ). Måste in till Hallbergs och kolla ringen och eventuellt mejla lite bilder på förlovningenringen till Patrik på Jempguld, men hur fasen ska jag har tid för allt? Tiden bara rinner iväg och jag har nästan inte tid att sitta framför datorn längre. Men men det går la på ngt sätt...

Ida Halmstad:
    Hej lilla vännen!
    Hur mår du? Vi har tänkt på dig och undrat hur det skulle gå med operationen. Har förstått att det gick bra men att det var lite komplicerat och att du haft ont. Hur känns det nu?
    Tänker på dig och skickar en stor hög med kramar!

Fitforfight:
    Hur gick det till rent praktiskt när du beställde och betalade klänningarna? Fick du betala skatt när du hämtade dem? Och hur mkt i såfall!
    (ps tack för friskluften i lördags...I ow big time... )

Hur går det för övrigt för er andra?

Kramiz från Pottan

• september2008

alltid trevligt att bli uppskattad

så kul att du äntligen beställt din klänning. tänk att du snart kommer att kunna tippa runt på tå i din klänning där hemma

vi fick inbjudan igår och shit vad fin den var. ännu snyggare i verklighet än på bild. grymt gjort tjejen

igår så hämtade jag ut en massa smycken. det var som rena julafton. det enda tråkiga var att tullen tagit vårat paket och såklart så blev det ju tull på hela skiten. så nu försöker jag räkna ut vad varje tjej ska betala med moms, tull och frakt. kommer att få ringa till tullverkdet då dom inte skrivit så bra på deras räkning. eller så är det bara jag som är trög...

jag har lagt in en bild på hur min v-ring skulle se ut i kombination med min f-ring. vill gärna ha era ärliga åsikter. tänkte beställa den snart och vill gärna höra vad ni först tycker.

igår fixade jag en inbjudan till min morfars 85 års kalas och det påminnde mig om att jag måste fixa våra inbjudningar nu. fattar inte varför jag inte bara kan ta tag i det.

kram

Ulvatorp skrev 2008-04-15 08:10:59 följande:
    Halloj bruttor och karlar!September:Tack för senast! Verkligen hur trevligt som helst och maten ska vi bara inte prata om, jag älskar plockmat!! Det var så jädrans gott!Nu är klänningarna äntligen under beställning! Ska få mina formulär som jag ska fylla i idag på min mail, den som väntar på ngt gott...Annars går det lite trögt för tillfället (ovanligt för mig att säga så...). Måste in till Hallbergs och kolla ringen och eventuellt mejla lite bilder på förlovningenringen till Patrik på Jempguld, men hur fasen ska jag har tid för allt? Tiden bara rinner iväg och jag har nästan inte tid att sitta framför datorn längre. Men men det går la på ngt sätt...Ida Halmstad:Hej lilla vännen!Hur mår du? Vi har tänkt på dig och undrat hur det skulle gå med operationen. Har förstått att det gick bra men att det var lite komplicerat och att du haft ont. Hur känns det nu?Tänker på dig och skickar en stor hög med kramar!Fitforfight:Hur gick det till rent praktiskt när du beställde och betalade klänningarna? Fick du betala skatt när du hämtade dem? Och hur mkt i såfall!(ps tack för friskluften i lördags...I ow big time...)Hur går det för övrigt för er andra?Kramiz från Pottan
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar