• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

ulvatorp: jag slapp tull och avgifter på både brud och tärnklänningen.. Min klänning e upplagd och färdig nu så jag ska hämta den imorgon .

Jag funderar på vad jag ska göra med hannas klänning . Hon är väldigt ljus i hyn och har nästan en rödhåring persons hudfärg och pigment. Hon ser faktiskt ut som en liten söt gris med den rosa klänningen Jag funderar på att sätta på en svart kjol på den istället så man får bort lite rosa,vad tror ni om det ?

• september2008

kan du inte fixa en bild i photoshop så man kan se lite bättre

fitforfight skrev 2008-04-15 09:13:32 följande:
    ulvatorp: jag slapp tull och avgifter på både brud och tärnklänningen.. Min klänning e upplagd och färdig nu så jag ska hämta den imorgon .Jag funderar på vad jag ska göra med hannas klänning . Hon är väldigt ljus i hyn och har nästan en rödhåring persons hudfärg och pigment. Hon ser faktiskt ut som en liten söt gris med den rosa klänningen Jag funderar på att sätta på en svart kjol på den istället så man får bort lite rosa,vad tror ni om det ?
  • fitforfight

Kan kan jag ju ,men jag orker inte Har fullt uppmed att äta smörgåstårta och oreosbollar

• Ida Halmstad

Godmorgon

Ulvatorp- Tack för alla kramar, det värmde i hela kroppen. Ja ont är ju inte riktigt det rätta ordet...för jävla skit ont med andra ord. Jag var ju inställd på att jag skulle ha ont men inte riktigt att det skulle vara såhär. Men nu e det gjort och jag tar 1 dag i taget. Gud va roligt att klänningen är på G. Jag kan knappt vänta tills jag ska beställa min. Min mamma va tvungen att hejda mig för några veckor sedan då jag ville göra beställningen :)

Sempember 2008- Wow e min reaktion, verkligen super duper fin kombination med ringarna, hur vacker som helst!!!!

• september2008

gottegris hahahah

har du kollat min ring i mitt galleri??

fitforfight skrev 2008-04-15 09:34:00 följande:
    Kan kan jag ju ,men jag orker inte Har fullt uppmed att äta smörgåstårta och oreosbollar
  • september2008

lider med dig hade gärna tagit lite av din smärta
    bamse kramar till dig. tänk vad härdad du nu blir till den dag då du ska föda barn hahahaha

så kul att du tycker om min kombination. sitter här på jobbet och kollar in min fina fejk ring känner mig lite gift hahaha

Ida Halmstad skrev 2008-04-15 09:39:48 följande:

GodmorgonUlvatorp- Tack för alla kramar, det värmde i hela kroppen. Ja ont är ju inte riktigt det rätta ordet...för jävla skit ont med andra ord. Jag var ju inställd på att jag skulle ha ont men inte riktigt att det skulle vara såhär. Men nu e det gjort och jag tar 1 dag i taget. Gud va roligt att klänningen är på G. Jag kan knappt vänta tills jag ska beställa min. Min mamma va tvungen att hejda mig för några veckor sedan då jag ville göra beställningen :)Sempember 2008- Wow e min reaktion, verkligen super duper fin kombination med ringarna, hur vacker som helst!!!!
  • Pidis

Hej
    Måste få skriva av mig lite

Chefen sa att han hade vakten på båtklubben vecka 26 precis den vecka jag lagt in som semestervecka.
    Jag är ju snäll så jag ändrar till vecka 27
    Men ber att få vara ledig den 5 juni då mamma fyller år samt andres kusin tar studenten. Då säger han ja men det är ingen bra dag precis innan en lång helg. Vi har så mycket då.
    Vi har alltid mycket att göra innan helger då skulle man aldrig kunna ta ledigt
    Varför ge mig skuldkänslor när jag precis offrat min semester vecka som var inplanerad för hans skull Kan han inte då bara knipa käft och låta mig få den utan att käfta.

Sorry behövde ventilera lite.

Ha en bra dag

• Pidis

Ulvatorp. Kul att det är på g med klänningen känns alltid skönt när vissa saker är klara.

September: Fin ring verkligen

Ida halmstad: hoppas att tillfrisknandet går bra. Säg till om jag ska titta förbi med filmer om jag är nere.

• september2008

förstår att du behöver ventilera dig.
    ut med det bara.
    om det nu var så att du hade planerat och fått din vecka godkänd av chefen och sedan ändrar den för att vara snäll så är det väl det minsta han kan göra att låta dig vara ledig.

Pidis skrev 2008-04-15 11:19:56 följande:
    Hej Måste få skriva av mig liteChefen sa att han hade vakten på båtklubben vecka 26 precis den vecka jag lagt in som semestervecka.Jag är ju snäll så jag ändrar till vecka 27Men ber att få vara ledig den 5 juni då mamma fyller år samt andres kusin tar studenten. Då säger han ja men det är ingen bra dag precis innan en lång helg. Vi har så mycket då.Vi har alltid mycket att göra innan helger då skulle man aldrig kunna ta ledigtVarför ge mig skuldkänslor när jag precis offrat min semester vecka som var inplanerad för hans skull Kan han inte då bara knipa käft och låta mig få den utan att käfta.Sorry behövde ventilera lite.Ha en bra dag
  • Pidis

Ja det är precis så jag tycker
    Det kan ju vara lika jäkligt den dagen han är borta.
    spelar sällan roll om det är mån,tis,ons,tor eller fre
    Man blir bara trött
    Ska sluta att vara snäll. Man får ändån inte lika mycket tbx.

september2008 skrev 2008-04-15 11:59:23 följande:
    förstår att du behöver ventilera dig. ut med det bara.om det nu var så att du hade planerat och fått din vecka godkänd av chefen och sedan ändrar den för att vara snäll så är det väl det minsta han kan göra att låta dig vara ledig.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar