• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Jag e helt klart med !!

Jag ska även börja gå på gym med min pappa på onsdagar och fredagar. Vi behöver båda få bort kalaskulan

september2008 skrev 2008-04-16 08:38:55 följande:
    just det. höll på att glömma.såg på hemsidan att sista anmälningsdagen är den 18 april.så vi får bestämma oss snabbt.det är alltså 5 km kring galgberget som man går, jobbar eller springer. själv kommer jag bara att gå. om vi får ihop 6 st så får man en picknikkorg att njuta av efteråt. det kostar 170 kr att vara med.villka är på? jag fixar anmälan.september2008
  • september2008

förstår att du inte vet.
    det är 170 kr. men du behöver inte känna något tvång.
    kanske kan du annars fixa en rullstol så kan vi turas om att dra dig 170 kr bara för att äta picknik och inte få ut något mera av pengen blir nog lite dyrt.
    men du bestämmer. men du får tyvärr bestämma dig innan fredag

Ida Halmstad skrev 2008-04-16 10:34:09 följande:

september 2008- jag hade jätte gärna velat vara med men jag vet ju inte om jag e ok tills dess att jag orkar gå den rundan. Men i och för sig kan man väl anmäla sig iaf, vad kostar det?
  • september2008

vårruset

september2008
    pidis
    fitforfight
    ida halmstad ev.

jag ska skicka ett sms till lotta och se om hon vill.

• fitforfight

Vi kan dra dig i en skrinda annars
    Ida Halmstad skrev 2008-04-16 10:34:09 följande:

september 2008- jag hade jätte gärna velat vara med men jag vet ju inte om jag e ok tills dess att jag orkar gå den rundan. Men i och för sig kan man väl anmäla sig iaf, vad kostar det?
  • Ida Halmstad

:), ni e för söta! Jag ska tänka på det tills imorgon!

Hoppas att ni alla mår bra! Kram

• september2008

Det låter toppen.

här är det slött. skulle kunna somna när som hellst.
    fick precis samtal från försäkringskassan. jag hade räknat lite fel och bara för att jag jobbade 45 min för mycket så missar jag 2 timmar per dag som jag varit hemma när henry varit sjuk. det är 4 dagar alltså totalt sett 1 hel arbetsdag som gått förlorad. hade jag vetat det innan så hade jag gått tidigare.
    så man är lite sur nu.

ida vad hittar du på om dagarna? är det soffan och tv som gäller eller sängen? har det börjat kännas segt att vara hemma eller gör det fortfarande så ont att du inte börjat tänka på det?

kram kram

Ida Halmstad skrev 2008-04-16 13:07:43 följande:

:), ni e för söta! Jag ska tänka på det tills imorgon!Hoppas att ni alla mår bra! Kram
  • Ida Halmstad

Ja det e ju inte roligt att gå hemma, särskilt inte när mannen också jobbar. Jag orkar ju inte heller så mycket så jag ligger mest i soffan. Idag har jag bläddrat igenom alla mina bröllopstidningar för att se om man finner någon ny inspiration :). Har idag varit och tagit bort stygnen i ryggen, det gick sådär. Det va inte riktigt läkt så de fick sätta stripes. Mina mamma kommer senare så jag kommer ut en gång till idag, så det e skönt iaf!!!

september2008 skrev 2008-04-16 13:25:48 följande:
    Det låter toppen.här är det slött. skulle kunna somna när som hellst. fick precis samtal från försäkringskassan. jag hade räknat lite fel och bara för att jag jobbade 45 min för mycket så missar jag 2 timmar per dag som jag varit hemma när henry varit sjuk. det är 4 dagar alltså totalt sett 1 hel arbetsdag som gått förlorad. hade jag vetat det innan så hade jag gått tidigare.så man är lite sur nu.ida vad hittar du på om dagarna? är det soffan och tv som gäller eller sängen? har det börjat kännas segt att vara hemma eller gör det fortfarande så ont att du inte börjat tänka på det?kram kramIda Halmstad skrev 2008-04-16 13:07:43 följande:
  • Ida Halmstad

Idag har vi bokat en vit limo till den stora dagen...en riktig "pimp" limo...:) !!!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar