• Gustaf i Gbg

Snyggt med tatuering på killen eller ej?

Mina kompisar och jag började diskutera i helgen i fall tjejer normalt tycker att det är snyggt med nån tatuering på sin kille. Min kompis hade fått ett presentkort på en tatuering i 30-årspresent av sin flickvän. Majoriteten av herrarna trodde att tjejerna normalt uppskattar någon smakfull tatuering. Vad tycker ni tjejer?

PS. Jag är tatuerad och min Lisa gillar det iaf DS

• Svar på tråden Snyggt med tatuering på killen eller ej?
  • 5 sept

...får man välja så vill jag inte ha en tatuerad kille...

• Citronella

Min man har en grön jättestor drake tatuerad på sin arm, ett minne från sin vilda ungdom. Tatueringen är jätteful men inget jag ogillar. Han fick gärna tatuera sig mer; jag gillar såna där svarta tribe-tatueringar. Själv vill jag inte göra det dock; jag vill kunna känna mig helt *ren och naken* ibland; av den anledningen skulle jag heller aldrig tex. tatuera något smink som en del gör.

• Cecilia2

Gillar tatueringar! Funderar starkt på att ge min blivande en i morgongåva - ett motiv jag ritar själv- Han har bett mig att rita ett visst motiv tidigare, som han vill göra, men nu tror jag att han har glömt det, så då blir det en riktigt överraskning!

Fast det var lite roligare förr när det inte var så himla vanligt...

• Jj?

Rätt tatuering på rätt person är vrålsexigt...

• blivande fru C

Jag har en drake på ryggslutet och önskar att min fästman skaffar en snart. Han har pratat om det, men vill då ha ett fotbollsmärke, jag skulle kanske föredra ett annat motiv, men tatueringar är supersnyggt.

• Lill Anna  8/7-03

Jag hatar tatueringar.. Det är så fult!! Skulle nog bli lite besviken om min karl gick och gjorde en tatuering..

De enda människor som ska ha tatueringar är sjömän..

• Pam

Älskar tatueringar! Inte alla förvisso, men rent generellt så är jag mycket positiv till tatuerade män (och kvinnor med för den delen)!
    Det kan vara så otroligt sexigt med rätt tatuering på rätt person!(har två själv också)

• Jema

Jag tycker INTE att tatueringar är speciellt snyggt!
    Visst, det kan ju vara lite fräckt precis i början då man fyllt 18, men sen är det ingen höjadare enligt mig.
    Jag tycker att det förstör ens utséende samt att det inte är så fint och så när mn blir äldre. (visst man kan ta bort den, men det tror jag inte att de flesta gör, tyvärr)

Jema

• Madde

Jag tycker att tatueringar är läckert, kanske inte på alla men de flesta har ju tänkt över sitt val innan vilket jag tycker gör att de flesta passar i sina.

Själv har jag 3 stycken, en på skuldran, en på rumpan och en på vristen.
    Sen har jag även två piercingar, "ofarliga" i näsan och i naveln, har även 8 hål i öronen.
    När man läser det så här så låter man nästan som ett klotterplank med kvisthål :D

Det roliga kommer här:
    Min M2B hade fullständigt klart för sig vad han skulle ha för tjej, max två hål i öronen (ett i varje öra) absolut ingen annanstans, hon skulle definitivt inte ha några tatueringar och hon skulle vara blond och....gärna stora bröst, daah förvånadsvärt va ???

Kan tillägga att jag ser ut som ovan då med alla tatueringar och hål + att jag då är rödhårig/brunhårig, det enda som stämde var väl bysten, såå... det var med skräckblandad förtjusning som han bekantade sig med mig, men nu.... mina piercingar, speciellt den i naveln samt tatueringen på skuldran är bland det sexigaste han vet på mig.

Så man kan väl säga att även den mest avståndstagande person kan ändra sig om det sitter på "rätt" person.

Lycka till alla ni med era utsmyckningar på er själv och till era blivande.
    Kan tillägga att min M2B nu funderar på en tatuering.....

• Anonym

Det här är väldigt känsligt så jag väljer att vara anonym. Jag har en tatuering och min m2b hade en när vi träffades och har nyligen gjort en till. Jag hade verkligen inget emot att han skulle göra den, såg lite fram emot det.
    Problemet var bara att han vägrade kräva av tatueraren att han skissade upp motivet i förväg så att m2b kunde få betänketid och jag se hur han tänkt sig. Det behövdes ju inte alls. När han kom hem och visad den blev jag chockad och direkt äcklad. Han hade låtit tatueringen ringa in ena bröstvårtan. Jag tycker det är avtändande, det påminner mig om halvtaskiga porrfilmer. Missförstå mig inte, det är väl ok på alla andra (det är deras kroppar), men detta är personen jag har sex med. Dessutom gillade jag inte tatueringen i övrigt, den var ingen "figur" som har naturliga kanter, utan liksom bara avskuren upp mot halsen som en tröja, och ner på bröstet som en bröstficka eller nå´t. Det har jag personligen alltid tyckt är fult. Den nya tatueringen stör verkligen vårt sexliv, och jag kan inte fatta att han permanent har skaffat sig något som han vet att jag tycker är äckligt. Han förnekar förståss att han skulle ha vetat det, men jag har kommenterat det så många gånger när vi tittat på tatueringar i tidningar eller på nätet, att han faktiskt inte är speciellt trovärdig.

Svar på tråden Snyggt med tatuering på killen eller ej?