Jag tycker att tatueringar är läckert, kanske inte på alla men de flesta har ju tänkt över sitt val innan vilket jag tycker gör att de flesta passar i sina.
Själv har jag 3 stycken, en på skuldran, en på rumpan och en på vristen.
Sen har jag även två piercingar, "ofarliga" i näsan och i naveln, har även 8 hål i öronen.
När man läser det så här så låter man nästan som ett klotterplank med kvisthål :D
Det roliga kommer här:
Min M2B hade fullständigt klart för sig vad han skulle ha för tjej, max två hål i öronen (ett i varje öra) absolut ingen annanstans, hon skulle definitivt inte ha några tatueringar och hon skulle vara blond och....gärna stora bröst, daah förvånadsvärt va ???
Kan tillägga att jag ser ut som ovan då med alla tatueringar och hål + att jag då är rödhårig/brunhårig, det enda som stämde var väl bysten, såå... det var med skräckblandad förtjusning som han bekantade sig med mig, men nu.... mina piercingar, speciellt den i naveln samt tatueringen på skuldran är bland det sexigaste han vet på mig.
Så man kan väl säga att även den mest avståndstagande person kan ändra sig om det sitter på "rätt" person.
Lycka till alla ni med era utsmyckningar på er själv och till era blivande.
Kan tillägga att min M2B nu funderar på en tatuering.....