• Gustaf i Gbg

Snyggt med tatuering på killen eller ej?

Mina kompisar och jag började diskutera i helgen i fall tjejer normalt tycker att det är snyggt med nån tatuering på sin kille. Min kompis hade fått ett presentkort på en tatuering i 30-årspresent av sin flickvän. Majoriteten av herrarna trodde att tjejerna normalt uppskattar någon smakfull tatuering. Vad tycker ni tjejer?

PS. Jag är tatuerad och min Lisa gillar det iaf DS

• Svar på tråden Snyggt med tatuering på killen eller ej?
  • Josse

Jag tycker inte om tatueringar varken på tjejjer eller killar MEN vill man skaffa en tatuering så är det väl upp till var och en.

• ssooffaann

FULT både på killar och tjejer.

• Kicker

Jag tycker det beror mycket på motivet. Min kille har en indianhövding i fjäderskrud på ena armen och ett inka-mynt på den andra, och de är båda verkligt tuffa!

• Stina 3/5

Jag måste solla mig till minoriteten.
    Jag tycker det är fult med tatueringar, vem vill vara märkt för livet?

Personligen, utan att alla med tatueringar tar illa upp, tycker jag många tatueringar ser billiga ut. En ros på skuldran hur originellt är det?

• Anna på V-kusten

Jag tycker det är jättesnyggt. Jag har gett min 2B en tatuering i present. Han har ett riktigt "kostymyrke" och därmed blir ju tatueringen lite extra spännande!

• Ellte

Jag tycker det beror jättemycket på vilken person det är... Min älskling skulle aldrig passa i tatuering medan det på min kompis före detta var huuur sexigt som helst... :D

• Pallas Athena

Pejgan:
    Okej, då kan vi väl helt enkelt vara överens om att vi har olika åsikter och smak, och låta det stanna där?

• Pejgan

Pallas ja du får tycka precis vad du vill det var just att tribals var orginellt medan örnar,drakar och rosor inte var det som jag vände mig mot

Stina, ja jag vill det ju tydligen eftersom jag har 3 st.. Och en ros på skuldran kan vara hur orginell som helst beroende på vem som ritat rosen.

• vilma

jag tycker inte det är så fint faktiskt.. självklart kan det passa på vissa. en som är grymt snygg i sina tatueringar är lenny kravitz..

• Loella

Tatueringar kan vara både snyggt och fult. Det beror på så mycket tex färg, form, placering osv.
    Både jag och min blivande är tatuerade och vi funderar på ytterligare varsin efter vi har gift oss.
    Jag tror att alla kan passa i en tatuering, det beror bara på motivet, att det passar ens personlighet!

Svar på tråden Snyggt med tatuering på killen eller ej?