• Gustaf i Gbg

Snyggt med tatuering på killen eller ej?

Mina kompisar och jag började diskutera i helgen i fall tjejer normalt tycker att det är snyggt med nån tatuering på sin kille. Min kompis hade fått ett presentkort på en tatuering i 30-årspresent av sin flickvän. Majoriteten av herrarna trodde att tjejerna normalt uppskattar någon smakfull tatuering. Vad tycker ni tjejer?

PS. Jag är tatuerad och min Lisa gillar det iaf DS

• Svar på tråden Snyggt med tatuering på killen eller ej?
  • jena

Min älskling har en jättefin tatuering. Den är lite otippad och många blir förvånade över den.
    Rätt tatuering på rätt plats kan vara jättesnyggt.

• Pallas Athena

Om den sitter på ett snyggt ställe så den t ex drar till sig ögonen till en väluppbyggd muskel (t ex vad, skuldra, biceps osv) och om tatueringen endast är svart kan det vara kanonsnyggt! Men är den i färg tycker iaf jag att det ser "raggar"-aktigt, trist och fult ut. Det bör även vara något originellt, så örnar, drakar, rosor osv är inte heller populärt i mina ögon.. hellre då en tribal eller liknande!
    (Säger en som också gett sin karl en tatuering i present)

• Pejgan

Jo för tribals är ju jäkligt orginellt *skrattar* Typ det mest tatuerade just nu...

Jag älskar tatueringar.

• Pallas Athena

Pejgan:
    Jo, det är ju klart, men de är lättare att ändra på eller göra själv. Och det finns ju så otroligt många att det måste vara väldigt liten chans att träffa på någon som har samma som någon annan!?

• Myy

Jag tycker att det är JÄTTESNYGGT med tatueringar! Och jag föredrar motiv med lite dödskallar och sånt, gärna med färg!

• *Suss*

Jag tycker oxå att det är väldigt snyggt med tatueringar....dock inte över HELA kroppen!

• Charlottsky

Det beror på personen tycker jag. På en del killar kan det vara jättesnyggt men på vissa så passar det inte. Smaksak som så mycket annat.

• Pejgan

Pallas Athena ja det fick självklart massor med orginella tribals men i mina ögon ser de jäklig lika ut faktiskt. Men jag har aldrig varit förtjust i dem heller.

Det är precis lika lätt att göra en orginell bild av en färgglad fågel(örn?), ros eller delfin...

• uskMarie

Jag tycker att det är snyggt med tatueringar, men det ska inte vara en "här och där". Det ska vara något sammanhängande! Min kille har ena överarmen fullt tatuerad, skitsnyggt!

• MamaJen

Både jag och min sambo har tatueringar (typ tribals haha)och jag tycker det är snyggt så länge det finns någon måtta på det. Gillar inte tex ett jätte stort lejonhuvud över _hela_ bröstet.
    Kramar

Svar på tråden Snyggt med tatuering på killen eller ej?