• 16 aug

Viktväktarna, fler?

ååhh tjejer, behöver er hjälp!

Vad äter ni när ni äter tacos? Jag gillar ju mest det onyttiga.. men äter jag det så går jag över mina p... MEN jag å andra sidan vill ju inte ha godis.. hmm

VAD tar ni om ni är på ikea????? Hoppas någon är inne nu..

• 16 aug

alla ska äta tacos nu hihi

TACK för svaren!!

Är de någon som är mammaldeig? Vad ahr ni satt som hru ni har det på dagarna? Där man räknar hur många points man ska äta?

• 16 aug

frågar igen...

Vad äter ni på IKEA? Någon mer som är mammaledig? Hur har ni räknat med vad ni gör på dagarna? Mest stillasittande har jag satt hmmm

• 16 aug

sep: tack hmm dom har ju "vanlig mat", men jag chansar.. kyckling med något kanske..

Synthetic skrev 2008-02-16 08:50:28 följande:
    Jag är mammaledig till en 2½ månaders Kommer dock träna tre dagar i veckan o mamma passa då
    hur många P ska du räkna då?

Är mammaledighet stillasittande?
  • 16 aug

sep: ja sant

Idag var ingen VV dag för mig heller.. men men. 1 dag är skönt att inte räkna. Överdrev inte med maten, men tog lite chips. så där gick jag över mina p.

Valentine84 skrev 2008-02-16 16:12:55 följande:
    Hur många points får ni äta per dag?
    19 p, du då?

Tirus: jag har en 4 åring & en 10 mån, så nää inte mycket stillasittande kanske.. men ähh jag gör så.
    Men det är ju inte bra att äta för lite heller.. svårt..

Cortado: ja det är bra
  • 16 aug
    Valentine84 skrev 2008-02-16 23:31:36 följande:
    Jag får äta 2o points, idag har jag nog ätit 120 *suck* Nya tag blir det imorgon och 'nnu bättre på måndag! Nu j...ar...Mest mammalediga människor här?? =)Inte jag....
    vad gör du? Ja nya tag immorgon, fre & lör är svårast När ska ni gifta er?
  • 16 aug
    Valentine84 skrev 2008-02-17 08:16:56 följande:
    Jag jobbar som lärare/fritidspedagog...Vi ska gifta oss 14 februari-09 du??Ja fredag och lördag är inte roliga! Hela veckan som gått har varit katastrof för mig dock... Men bara att sätta fart igen...Hur länge har du gått på viktväktarna?16 aug skrev 2008-02-16 23:55:27 följande:
    Imorgon är det 2 v

MadMat: ja motionen är viktig!
    Jag kan inte motionera, men hoppas på att bli bra snart Men tills dess får jag kämpa, jag får vara stenhård! Gick ner -1,1 första veckan, helt ok.
  • 16 aug
    MadMat skrev 2008-02-17 17:03:06 följande:
    16 aug1,1 kg låter ju jättebra!!! Kämpa vidare...
    tack IDAG har jag kommit över mina P.. men men.. nya tag imorgon...
  • 16 aug

Helena Johansson skrev 2008-02-18 08:16:38 följande:

Jaaa, nu är det ny vecka och nya möjligheter! Jag tänker på er mycket när det känns tungt och jag bara vill stoppa i mig allt möjligt gott. Jätteskönt att ha er tycker jag! Kram på er och lycka till i veckan!
    [/citat]

håller med dig!! Känns bra att få peppning & stöttning
    CarolinaEllberg skrev 2008-02-18 08:09:53 följande:
    [citat]
    Nu har jag gjort 2 veckor. Första veckan blev jag lite ledsen, men glad att det gick på rätt håll. Men viktminskningen var ca 0.4 kg. Denna vecka det betydligt mer extrema -1,5 kg. Det känndes bra. Kämpa på alla!!!kramix
    det är ju jätte bra!!
  • 16 aug

sep: du är alltid så hjälpsam!!

Ska egentligen väga mig imorgon, får se om jag hinner! Vill, men har nog inte gått ner..

Svar på tråden Viktväktarna, fler?