• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Quicksand: hur många p får du äta?

• 16 aug
    FruFA skrev 2008-03-13 20:57:09 följande:
    I dag hade jag vägning & VV-lektion & vågen visade -1 kg Jag är oxå med på att "köra järnet"!!!Jag har 7 cm att gå ner i midjan så att den inköpta brudklänningen sitter perfekt...P.S I dag så fick jag min andra guldiga stjärna *glad* D.S
    GRATTIS!!!!!!!!!! *avis*
  • 16 aug

men vad äter du en dag? kanske kan hjälpa dig? J

• 16 aug

nej tyvärr

Idag hade jag gått upp, vilket jag förstår då jag inte har räknat.. men jag har inte ätit sött, men men,,, nya tag är de ju nu...

• 16 aug
    Quicksand skrev 2008-03-13 22:36:50 följande:
    idag tex:frukost: yoghurtmusli, två riskakor med grönsaker o skinka på.mellanmål: fruktlunch: En weight watchers färdig låda, moussaka.Mellanmål: fruktmiddag. rostade rotgrönsaker och grillad torskfile.kvällen: frukt och 2 vikt väktar kakor
    ok, hmmm jag vet inte... kanske mer som gröt eller nåt till frukost?
    Jag äter sämre än dig... men jag har 19 p...
  • 16 aug

Men jag tycker ni får äta så mycket.. jag kan INTE äta så som er, macka till mellis är uteslutet, blir en frukt..
    Lunch blir oftast soppa- börjar man tröttna på nu, sen middag då. På kvällen något knäckebröd, ska jag spara så MÅSTE jag äta så.

Detta blir så trist! TIPS?

• 16 aug
    katjakaj skrev 2008-03-13 22:56:05 följande:
    Quicksand: Jag tycker det låter som att du äter för lite! Blir det du skrivit upp verkligen 25 points? Jag får äta 21 och har idag ätit:Frukost: Lättfil, cornflakes, linfröMellanmål: Banan, kaffeLunch: Tonfisksallad, mini-kesoMellanmål: Kaffe och sockerkakaMiddag: Sill, ägghalva, potatis, morotKvällen: Te, en mjuk och två hårda mackor med mjukost och grönsaker
    vad för sill äter du då? Hur mycket, blev det i p?
  • 16 aug

tack för tipsen

Imorgon är det hård körning igen. Ska inte vika mig en tum HAHA

• 16 aug

Igår vägde jag mig, har inte räknat p på 4 veckor ju. Började igår igen, MEN hade bara gått upp 0,2 NÖJD

• 16 aug
    matildaochniklas skrev 2008-03-20 20:48:45 följande:
    16 aug: Tack för receptet på gulaschen, den var jättegod!!!
    åhh så bra Har gjort en laddning ikväll

Påsken var skit... Men imorgon ska jag ta nya tag, men ingen vägning denna veckan!

Vad duktiga alla är på att peppa

Funderade på att gå en morgon promenad imorgon, kan inte motionera, men ska nu börja försöka igen smått. MEN uuhhh orkar inte upp innan sambon ska åka.. då får jag gå ut 06.30... sen vara själv med barnen hela dagen om jag får ont.. kanske inte så smart...
  • 16 aug
    matildaochniklas skrev 2008-03-19 11:34:29 följande:
    Bra gjort!! Grattis!16 aug skrev 2008-03-19 08:09:35 följande:
    tack men nu har jag nog gått upp igen.. men imorgon är som sagt nya tag...

Hur går det för dig?
  • 16 aug

aha det kanske syns då. Ibland står man ju still med.

• 16 aug

oj oj nu har det vart mycket...

ser att ni kämpar på!!! Bra!!

• 16 aug

Fröken Planera skrev 2008-04-02 17:06:03 följande:

Anledningen till att man räknar points på pressad juice är att man inte får med fibrerna från frukten. Man får alltså "bara" i sig vitaminerna och fruktsockret, men fibrerna som får tarmarna att arbet uteblir.. De pratade nämligen om just det när jag skrev in mig igår. Intressant, tyckte jag.
    mm så sa dom på mötet igår

Hade gått ner 0,9...
  • 16 aug

Fröken Planera skrev 2008-04-02 18:27:41 följande:

Går du åxå i Lund, eller var det nåt som de säger på alla mötena denna veckan?=) Vad bra tt gå ner 0,9 på en vecka. Har du varit med länge?16 aug skrev 2008-04-02 18:22:38 följande:
    nej det gör jag inte, långt ifrån Men ja det kanske är så? Samma överallt?

jag har räknat p 4 veckor & gått ner 3,4 kg, men höll upp 4 veckor med, var sjukskriven & ont m.m., så jag orkade inte. Men under dom 4 v gick jag bara upp 0,2 *nöjd*

Du då?
  • 16 aug

jaaa jooo ska köra hårt nu

jag får äta 19 p. Vill du skriva en dag, i matväg för dig?

• 16 aug
    Ella08 skrev 2008-04-02 21:43:21 följande:
    Är det någon sóm vet hur många points det är i Sushi? Har för mitt 1 p per bit?!
    uuhh vet inte tyvärr...
  • 16 aug

Fröken Planera skrev 2008-04-04 16:05:34 följande:

Hej alla glada Viktväktande blivande brudar!Jag skrev in mig hos vv i tisdags.. Fick min mens i onsdags och nu är jag hungrig och sugen HELA tiden. Magen känns ekande tom. Jag klättrar på väggarna. Så här jobbigt minns jag inte att det var de förra gångerna. Jag tjänar ihop 4 aktivitetspoäng varje dag, men har bestämt mig för att inte utnyttja dem. Har ni något bra tips på vad som kan mätta en ständigt tom mage?
    Hur många p äter du? Första 2 v tyckte jag var jobbiga, innan magen vänjer sig. Ät dina 4 p mer, så länge, eller iaf 2?
    FRUKT jag gillar inte frukt, men har vant mig nu.. MYCKET vatten! Kolla över hur du fördelar maten över dagen. VAd som passar dig.

Tänk om jag kunde följa detta själv ha ha
  • 16 aug

hej på er!!

Jag har slutat på VV, gissa vem som börjar gå ner?! Fattar inte...

Men fortsätter här för jag lagar efter deras recept

Svar på tråden Viktväktarna, fler?