• 16 aug

Viktväktarna, fler?

aha Går det bra?

• 16 aug

OJ, men hur äter ni under dagen??
    Vill ni skriva en dag? som ex?

• 16 aug
    Lajsan skrev 2008-02-01 18:23:07 följande:
    sitter och äter choklad när jag läser dessa var på på vv för ca 2 år sen, i typ 3 månader sen blev det semester.... funderar på att börja igen, skulle behöva gå ner lite innan 16 augusti när bröllopet bär av. Kanske blir peppad här så jag går dit snart. Problemet jag har är att jag väger så olika, det kan skilja ett och ett halv kilo från ena dan till andra och då blir det lite konstig när man går dit och väger sig för i bland hade jag gått upp när jag hade skött mej. Blev långt det här
    hmm inte så roligt... mums med choklad, komma här & läska ( är det ens ett ord?! )oss
    jaa gå ner till bröllopet ja... en dröm!
  • 16 aug

Propp: Tack så mycket!

Vi lagar alltid 2 mål om dagen, men nu går ju knappt det.. drar så mycket points, konstigt, men men...

• 16 aug
    Lajsan skrev 2008-02-01 21:27:15 följande:
    sorry var inte meningen att läska er. Ni får tänka hur nyttiga och bra ni e! Får man fråga vad ni väger och hur långa ni e och hur mycke ni vill väga?
    nej skojade bara Jag ska gå ner 25 kg. Så det hinner jag inte innan bröllopet, tyvärr...
  • 16 aug

Linda och Hannes skrev 2008-02-01 23:32:17 följande:

Japp! Ska väga mig första gången på måndag... ångest.Men det ska nog gå bra! Vi ska gifta oss i maj nästa år så jag har tid på mig som tur är.Ca. 30 kg VILL jag gå ner. Vi får se vart det landar på i slutändan.Skulle gått ner de här x-tra kg:na för länge sen, nu måste det bli gjort bara.Jag har min hälsa att tänka på oxå så det är inte bara ren fåfänga från min sida.
    men så bra att du gör det i tid! Skulle jag med gjort, bla bla
    Om man behöver det ur hälsosynpunkt så är det ju jätte bra att börja nu.
    Jag behöver med gå ner för hälsans skull!
    Välkommen in!
  • 16 aug

M hjärta M skrev 2008-02-04 22:03:53 följande:

Glömde att skriva att jag tänkt gå ner minst 20kg till. Ska va tärna i början av juni & i augusti & då vill jag va smalare...
    ååhh så roligt!

Jag vill med bli månadsmedlem..

Idag var första dagen, har sparat 2,5 P Men MÅSTE äta mer grönsaker!! Så jag inte är hungrig
  • 16 aug
    september2008 skrev 2008-02-04 22:23:47 följande:
    hej. här vill jag gärna hänga. Började vv förra veckan. idag så vägde jag mig för andra gången och gått ner 1.8 kg. kändes skönt. bara 18.2 kg kvar
    Jättebra!! Tror med jag ska skaffa det, är det bra?

Tirus: kanon bra ju!!!

Jag började ju i förrgår... hade i morse gått ner 1,3 kg *nöjd*
  • 16 aug

M hjärta M skrev 2008-02-06 21:59:13 följande:

Fy jag fuskade med godis idag.... träna extra hårt i morgon!!
    ja ja, nya tag
  • 16 aug
    FruFA skrev 2008-02-06 22:07:07 följande:
    I morgon skall jag på VV... Håll tummarna att vågen visar minus, ok?!
    jaaa det ska jag göra
Svar på tråden Viktväktarna, fler?