Bröllopsbonanza tv4+ ikväll - dags igen...
Kan väl hoppas att programmet blir bättre...
Jag måste ju se iaf (även om jag tyckte det var sådär 1:a programmet)....är väl nyfiken till naturen?!?!?!?
Kan väl hoppas att programmet blir bättre...
Jag måste ju se iaf (även om jag tyckte det var sådär 1:a programmet)....är väl nyfiken till naturen?!?!?!?
nej "hennes" kapell ska visst några andra också gifta sig i samma tid samma dag
Det får vi väl se i nästa avsnitt!!
? vad då? samma tid O samma plats? hur går det??
Nä,de verkare småknasiga alla ,så jag vill inte se programmet.Men hann ju se de där fåniga sakerna-klä in hästar osv ,så jag hann ju bli lite nyfiken på hur de löser det! hehe..
kolla nästa vecka för upplösningen
När går reprisen? missade avsnittet i går.. höll på o packa för vi åker till tyskland idag :), vet att de inte e så mycket att se men ändå lite kul.
skulle inte tro att jag tittar.
Är det sista avsnittet eller blir det ett till efter det??
Har de alltså visat avsnittet när de ska träffa/välja fotograferna?
Hahaha! Nja tycker de är HELT snurriga allihopa! vaddå skriva löftena dagen innan?! Nä, inga bra förebilder.... Vad ska de förresten med de gamla tanterna till!? Helt värdelöst! Visa mer vettiga grejor istället för en massa svammel! Vill jag veta hur det var förr, då frågar jag min mormor! Tycker inte att det är alls bra, men fad fasiken man vet ju aldrig, NÅGOT bra kanske kommer med? Så det är ju säkrast att kolla... vill förresten se, bara för att få skratta lite åt de tröga brudarna...
hur dags går det och å vilken kanal?
Tv4+ onsdagar kl.21.00
ok tack går de i repris tror ni?
Har för mig att det går på helgerna....hmm vet inte riktigt
Hej.
Ny här...
Var det någon som såg förra avsnittet där de visade klänningar och hade en modell som de kallade "rockbruden"? Klänningen var vit med röda rosor på och modellen hade röda lackskor. vill gärna ha den klänningen. Någon som vet var den finns???
Jag tittar på det, men är ändå besviken. För det första varar det bara en halvtimme (minus reklampaus) och för det andra så skildrar de brudpar som satsar hur mycker pengar som helst. Hade varit kul om de hade följt iallafall ett budgetbröllop och hur man kunde få en lyxig känsla ändå! När de äldre pratar, brukar jag zappa till Top-model, hihi så ca 5-7 minuter är minimalt sevärt. Det skulle finnas ett annat program om bröllop som hade varat i en timme, med ett annat upplägg.
Lördag 16.30
Söndag 06.15
Går repriserna
tack tack